۲ کودک عضو کانون گیلان برگزیده جشنواره ملی نقاشی صلح و دوستی شدند

 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان گفت: ۲ عضو کودک کانون پرورش فکری از این استان برگزیده جشنواره ملی نقاشی صلح و دوستی شد.

به گزارش باز باران خبر؛ اسفندیار ضیائی اظهار داشت: ترنم فتحی نیا هشت ساله با خلق نقاشی “زمینی که من دوست دارم” و زینب دقیقی هفت ساله با عنوان نقاشی ” با کودک، صلح و طبیعت” هر دو از مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بندرانزلی در جشنواره ملی نقاشی صلح و دوستی برگزیده شدند.

وی افزود: این دو عضو کودک کانون پرورش فکری با هدایت و راهنمایی سحر ترابی مربی مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان شهرستان بندرانزلی این موفقیت را به دست آوردند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان خاطر نشان کرد: فراخوان جشنواره ملی نقاشی صلح و دوستی سال گذشته از سوی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با همکاری کانون پرورش فکری انجام گرفت که هفت اثر از این استان برای رقابت به مرحله کشوری راه یافت.

وی با بیان اینکه فراخوان جشنواره یاد شده برای گروه سنی ۴ تا ۱۲ سال بود، بیان داشت: آموزش فعالیت های امدادی و بشردوستانه با موضوع همیاری، نوعدوستی و کمک و نهادینه سازی این فرهنگ در میان نسل کودک و نونهال با بهره گیری از هنر نقاشی از اهداف برگزاری این جشنواره بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان خاطر نشان کرد: ضمن تجلیل از برگزیدگان و اهدا جوایز به آنها، آثارشان در قالب کتاب جشنواره منتشر می شود.

بر اساس آخرین آمار، افزون بر ۵۰ هزار کودک و نوجوان در مراکز ۳۱ گانه کانون پرورش فکری استان گیلان عضو هستند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=11751

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: