۱۶ پروژه سازمان صمت در دهه فجر بهره برداری می شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: همزمان با دهه مبارک فجر، ۱۶ پروژه این سازمان در اقصی نقاط استان به بهره برداری می رسد.

به گزارش باز باران خبر، فرهاد دلق پوش در جریان سفر خود به بندر مرزی آستارا و بازدید از زیرساخت های اقتصادی این استان، اظهار کرد: در راستای حمایت از تولید و ایجاد اشتغال در استان، از همه ظرفیت های موجود بهره مند شده ایم.

وی با بیان اینکه، همزمان با دهه مبارک فجر، ۱۶ پروژه این سازمان در اقصی نقاط استان به بهره برداری می رسد، ادامه داد: این واحدها در حوزه های تولید، صنعت و تجارت هستند.

دلق پوش با اشاره به اینکه برای این منظور ۶۴۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است، افزود: در مجموع ۴۷۰ نفر به شکل مستقیم در این واحدها مشغول بکار شده اند.

رئیس سازمان صمت گیلان در بخش دیگر سخنان خود اضافه کرد: تا پایان سال جاری نیز واحدهای دیگری هم در این استان به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه از منابع رونق تولید، ۱۲ هزار میلیارد ریال داریم، خاطرنشان کرد:  از ۱۵ شهریور ماه سال جاری تاکنون ۵۳۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است که معادل ۵۳ درصد است.

دلق پوش در ادامه به بهره مندی استان از منابع تبصره ۱۸ بند الف اشاره کرد و یادآور شد: از این بخش به واحدهای تولیدی استان گیلان ۳۷۳۰ میلیارد ریال یارانه پرداخت شده است.

وی در پایان از عملکرد استان در خصوص اقتصاد مقاومتی سخن گفت و با اشاره به اینکه در این حوزه ۱۱۴ پروژه اولویت دار از منابع مختلف تعریف شده است، تصریح کرد: همه امکانات برای توسعه صنایع استان بسیج شده است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=6717

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: