یک گروه صنعتی قطعات خودرو، در رشت مدرسه می‌سازد

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان گیلان گفت: گروه قطعات خودرو عظام در راستای اجرای طرح تحولی «آجر به آجر» در استان گیلان مدرسه می‌سازد.
به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی اداره‌ی کل نوسازی و تجهیز مدارس استان گیلان نشست مشترک مهندس علی دقیق مدیر با نمایندگان گروه قطعات خودرو عظام به منظور انعقاد تفاهمنامه‌ی همکاری برای تکمیل مدرسه‌ی ۱۸ کلاسه‌ی «مسکن مهر رشت» با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان برگزار شد.
مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان گیلان در این نشست مهندس سیداحمد قدسی خورسند معاون مشارکتهای مردمی این اداره‌ی کل نیز حضور یافته بود با قدردانی از اعلام آمادگی «گروه قطعات خودرو عظام» برای توسعه‌ی فضاهای آموزشی استان گیلان تاکید کرد: این گروه صنعتی در اقدامی ماندگار برای عمل به مسوولیت اجتماعی خود در مسیر ساخت مدرسه گام می‌بردارد.
مهندس دقیق در ادامه با اشاره به اینکه این پروژه‌ی بزرگ در راستای اجرای طرح «آجر به آجر» تکمیل می‌شود، افزود: همه‌ی ما وظیفه داریم این طرح را به خوبی در جامعه تبیین کنیم.

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان سپس تصریح نمود: هر اقدام ماندگار در مسیر مدرسه‌سازی، روزنه‌ی امید برای آینده‌سازان ایجاد می‌کند.
گفتنی است «گروه قطعات خودرو عظام» متعهد شد مدرسه‌ی۱۸ کلاسه‌ی «مسکن مهر رشت» را با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان با مشارکت دولت تکمیل نماید.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=11979

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: