گیلان منطقه امن در حوزه مرز دریایی است

 

به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار معاونت اجتماعی فرماندهی ناجا از اصحاب رسانه استان با ناوچه ۵۰ فوتی و گردش در مرزهای آبی بندرانزلی پذیرایی و تقدیر کرد.
به گزارش باز باران‌خبر، فرمانده مرزبانی گیلان ضمن تبریک به مناسبت فراررسیدن روز خبرنگار گفت: خبرنگار و فعالان رسانه‌ای وظیفه خطیر روشنگری در جامعه را عهده دارند که جا دارد به همه این‌عزیزان خدا قوت و تبریک عرض کنم.
سرهنگ سهراب سجادی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی نیز با خبر و اطلاع‌رسانی همراه بود خاطرنشان کرد: اهمیت مرزبانی به مفهوم کلی نظارت و کنترل کلیه تحرکات انسانی، دگرگونی‌ها و تغییرات طبیعی در مرزها است.
سجادی تصریح کرد: انسداد مرز، تقویت یگان‌های مرزی، تعامل با مرزنشینان، اشراف اطلاعاتی و عملیاتی و تقویت گشت‌های مرزی دریایی از جمله اقدامات انجام شده برای پیشگیری و کاهش جرایم مرزی است.
وی با بیان اینکه استان گیلان مشکل خاص امنیتی در حوزه دریا ندارد ابراز داشت: استان گیلان دارای ۹ شهرستان مرزی و دریایی است و در حوزه مأموریتی دریا دارای ۲۷۲ کیلومتر مرز آبی هستیم و از مناطق امن در حوزه مرز دریایی است.
فرمانده مرزبانی استان گیلان با اشاره به اینکه فصل تابستان فصل استفاده گردشگران از شناورهای دریایی در حوزه دریای خزر است اظهار داشت: حجم بیشتر گردشگران معمولاً در شهرستان بندرانزلی هستند که باید برای ایمنی بیشتر به نکات ایمنی توجه کنند.
سجادی با بیان اینکه کلاس‌های آموزشی مختلف برای افراد قایق‌سوار در حوزه بندرانزلی در نظر گرفته شده است تصریح کرد: گشت‌های دریایی در حوزه دریای خزر برای ایمنی بیشتر به قایق‌سواران و کسانی که نکات ایمنی را رعایت نکنند تذکر می‌دهند و خوشبختانه مشکل خاصی در این رابطه نداشتیم.
گفتنی است در پایان این بازدید به مناسبت روز خبرنگار از زحمات تعدادی از خبرنگاران گیلانی قدردانی بعمل آمد.

 

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=3287

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: