کلاهبرداری با ارسال لینک جعلی اینترنت رایگان دولت

بازباران خبر- رئیس پلیس فتا استان به شهروندان در خصوص کلاهبرداری با ارسال لینک جعلی اینترنت رایگان دولت هشدار داد و گفت: شهروندان به هیچ عنوان به پیامک های اینترنت رایگان دارای لینک از شماره‌ ناشناس کلیک نکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سرهنگ “امیرحسین نقی‌مهر” در تشریح این خبر اظهار داشت: افراد سودجو در شبکه‌های اجتماعی و همچنین با ارسال پیامک‌ اینترنت رایگان یا ارزان قیمت سعی در جلب اعتماد و کلاهبرداری از شهروندان را دارند.
وی ادامه داد: در روز‌های گذشته شهروندان بسیاری با مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا تماس گرفته و بیان کرده‌اند در شبکه‌های اجتماعی و همچنین پیامک‌هایی از شماره‌ تلفن‌های ناشناس مبنی بر ثبت‌نام و یا دریافت اینترنت رایگان به شهروندان ارسال شده که این پیام‌ها جعلی و ترفند کلاهبرداران برای سرقت اطلاعات بانکی و برداشت از حساب شهروندان بوده است.
این مقام انتظامی افزود: شهروندان توجه داشته باشند بسیاری از این صفحات به‌صورت آنی برای اهداف مجرمانه بارگذاری شده و بعد از رسیدن به اهداف خود از دسترس خارج می‌شوند.
رئیس پلیس فتا گیلان در پایان با بیان اینکه شهروندان از کلیک کردن بر روی پیامک‌های حاوی لینک پرهیز و از ارسال آن به دیگران خودداری کنند گفت: انتظار می رود کاربران با دقت و هوشیاری بالا توصیه‌های پلیس را سرلوحه فعالیت مجازی خود قرار دهند و در صورت بروز هرگونه مشکل در فضای سایبر با کارشناسان مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا به شماره ۰۹۶۳۸۰ تماس حاصل کنند

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=34066

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: