کشاورزان رودباری نشاء برنج را سریعتر شروع کنند



باز باران خبر- فرشته بریدک: عموپور فرماندار رودبار در جلسه قرارگاه جهادی آب شهرستان گفت؛ با توجه به کمبود منابع آب کشاورزی در سال جاری، کشاورزان زحمتکش شهرستان نشاء برنج زارها را هرچه سریعتر آغاز کنند.
وی افزود: هدف دولت خدمت به همه اقشار جامعه به ویژه کشاورزان سخت کوش است. همچنین در این زمینه همه مسئولان شهرستانی موظف هستند تلاش های خود را نسبت به گذشته مضاعف تر کنند.
فرماندار رودبار یاد آور شد: کشاورزان نهر آب کشاورزی مزارع خود را هرچه سریعتر لایه روبی کنند تا از آب استفاده بهینه شود.
نماینده عالی دولت در شهرستان رودبار بیان داشت: سال گذشته با تدابیر استاندار گیلان و با تشکیل جلسه قرارگاه جهادی آب در سطح استان، در زمینه شالیزارهای کشاورزان هیچگونه مشکلی نداشتیم.
عموپور تاکید کرد: با تلاش های بخشداران، جهاد کشاورزی، امور منابع آب ، دهیاران و شوراهای روستاهای سطح شهرستان بحث لایروبی انهار و ترمیم و ساختن سردهنه ها آغاز گردیده و در زمان مقرر نیز آبرسانی شالیزارهای کشاورزان را شروع خواهیم کرد که در این زمینه لازم است کشاورزان شالیکار نهایت همکاری را با متولیان امر در شهرستان داشته باشند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: بخشداران شهرستان با هماهنگی شوراها و دهیاران نسبت به تعیین و معرفی مابقی میراب ها در اسرع وقت اقدام نمایند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=30340

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: