کسب مدال نقره تاریخی والیبال بانوان و قهرمانی مردان با حضور ۲ گیلانی غرور آفرین و باعث افتخار است

بازباران خبر/کسب مدال نقره تاریخی والیبال بانوان و قهرمانی مردان با حضور ۲ گیلانی غرور آفرین و باعث افتخار استاز کسب افتخار ۲ والیبالیست گیلانی در بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی به خود می بالیم و احساس غرور می کنیم .

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان ، جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در پیامی کسب افتخار از سوی الهه پورصالح و علی رمضانی با تیم های ملی والیبال مردان و زنان ایران در رقابتهای همبستگی کشورهای اسلامی را به خانواده بزرگ والیبال ایران و گیلان ، بازیکنان و کادر فنی و خانواده هایشان تبریک گفت .

وی با تسلیت ایام محرم و با اشاره به آثار توکل و توسل جامعه ورزش به خداوند متعال و ائمه اطهار برای رسیدن به عناوین و افتخارات در میادین بزرگ گفت : از کسب افتخارات دو والیبالیست گیلانی بهمراه تیمهای ملی در بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی به خود می بالیم و احساس غرور می کنیم .

جهانبخش آرمان افزود : کسب مدال نقره تاریخی الهه پورصالح از گیلان با تیم ملی والیبال بانوان پس از ۵۶ سال ، شیرینی و حلاوت خاصی داشت که جا دارد تقدیر و تشکر ویژه ای از بانوان والیبالیست ، پرتلاش ایران اسلامی داشته باشیم .

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=26721

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: