کسب رتبه دوم کشوری معاونت آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان

معاونت آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان در ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۷ مرکز آمار ایران (ویژه جشنواره شهید رجایی) مقام دوم کشوری را کسب کرد.

به گزارش باز بران خبر و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان؛ معاون آمار و اطلاعات سازمان با بیان این خبر افزود: مرکز آمار ایران هر ساله فعالیت معاونت‌های آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها را بر اساس شاخص‌های اختصاصی و فنی نظیر رعایت برنامه زمانی، مشارکت در سمینارهای آموزشی، نظارت درون و برون سازمانی و کیفیت نتایج و دیگر شاخص‌‌های مربوط مورد ارزیابی قرار می‌دهد که در سال ۱۳۹۷ معاونت آمار و اطلاعات استان گیلان توانست مقام دوم کشور را کسب نماید.

وحید طیفوری افزود:  اجرای طرح‌ های آماری، تهیه نشریه‌‌های آماری نظیر سالنامه، آمارنامه شاخص‌های کلان اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی سالانه و فصلی و…، تهیه گزارشات مورد نیاز تدوین حساب تولید استان، تهیه و به روز‌رسانی نقشه‌‌های آماری و تولید داده‌های مکانی از اهم فعالیت‌‌های این معاونت در سال ۱۳۹۷ بوده است.

وی همچنین گفت: علاوه بر فعالیت‌‌های اصلی مذکور، اقداماتی نظیر تهیه و تدوین و انتشار فصلنامه اطلاعات مکانی گیلان، مدیریت پایگاه جمع ‌آوری آمار و اطلاعات دستگاه ‌های اجرایی به صورت کاملا الکترونیک و در راستای حذف کامل کاغذ(سامانه ساوانا)، مدیریت سامانه پایگاه اطلاعات آماری استان، ارایه مشاوره‌‌های کارشناسی در حوزه آمار و داده‌های مکانی نیز در دستور کار قرار داشته است.

 طیفوری با بیان اینکه نسبت به ارزیابی سال ۱۳۹۶  گیلان صعود ۴ پله‌ای داشته است عنوان کرد:  این امر نشان دهنده انجام فعالیت مطلوب این معاونت بر اساس تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم در سال ۱۳۹۷ بوده است.

وی در خاتمه ضمن تبریک این افتخار به نظام آماری استان، کسب این رتبه را حاصل حمایت مستمر ریاست محترم سازمان و تلاش، همت مضاعف و تعهد حرفه‌ای کلیه همکاران معاونت آمار واطلاعات سازمان و دیگر واحدهای مرتبط سازمان و بویژه همکاری مطلوب نمایندگان آمار و اطلاعات مکانی دستگاه‌های اجرایی بوده است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=1308

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: