کسب رتبه برتر پژوهشی سازمان صمت گیلان در سطح ملی برای چهارمین سال پیاپی


باز باران خبر/ سازمان صمت گیلان در دهمین جشنواره ملی پژوهش رتبه برتر را کسب کرد.
به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، فرهاد دلق پوش از کسب رتبه برتر پژوهشی این سازمان در دهمین جشنواره ملی پژوهشی وزارت صنعت معدن و تجارت خبر داد و گفت: برای چهارمین سال متوالی سازمان صمت گیلان پس از ارزیابی و ممیزی امور پژوهشی؛ موفق به دریافت لوح و تندیس زرین جشنواره ملی پژوهش وزارت صمت در بین ۳۱ استان گردید.
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گیلان بهبود شاخص های اقتصادی از طریق راهبری علمی و پژوهشی را اقدامی اثربخش عنوان کرد و گفت: در شرایط تحریم های ظالمانه بهره‌گیری مطلوب از توانمندی‌‌ها، تجارب و ظرفیت‌های پژوهشی و علمی داخلی به منظور پیشبرد اهداف فناورانه جامعه صنعتی، معدنی و تجاری؛ شایسته ترین اقدام استراتژیک است.
وی با بیان اینکه امسال طرح پژوهشی سازمان ما تحت عنوان” ایجاد کاتالوگ فناوری رشته صنایع منتخب استان” به جشنواره ارائه شده بود، تصریح کرد: این طرح با هدف پشتیبانی تولید در حوزه فناوری و بهبود فضای کسب و کار به جشنواره ملی راه یافت و پس از داوری و ارزیابی بعنوان پژوهش برتر ملی این سازمان، برگزیده شد.
دکتر دلق پوش اجرای موفق طرح های پژوهشی واحدهای فنی و مهندسی ، همکاری با دانشگاه های سطح استان در راستای ارتباط صنعت و دانشگاه و پروانه تحقیق و توسعه واحد های صنعتی را از مهمترین دلایل کسب “رتبه برتر” توسط این استان در سطح کشور دانست.
وی اضافه نمود: یکی از آسیب‌های بخش پژوهش در کشور ما فاصله داشتن تولیدات صنعتی با مراکز علمی است و نیاز است که همراه با توسعه صنعت، دانش صنایع نوین نیز رشد و ارتقاء داده شود و با تحقیق ،پژوهش و بومی‌سازی صنعت را به دست نخبگان ایرانی توسعه دهیم.
رئیس سازمان صمت گیلان ضمن قدردانی از تلاش و همت همکاران در ارتقاء جایگاه علمی و پژوهشی سازمان در سطح ملی، ابزار امیدواری کرد: انشاا… با تداوم اقدامات در این حوزه ، شاهد اثربخشی بیش از پیش مباحث پژوهشی در بخش های مختلف سازمان و تحول بنیادی در عرصه تولید و تجارت گیلان باشیم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=22248

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: