کسب درآمد شهرداری از کمیسون ماده ۱۰۰ موجب فساد بیشتر و افزایش تخلفات در سطح شهر شده است

بازباران خبر/نشست مدیران شهرداری شهر رشت با رئیس کل دادگستری و مسئولان قضایی استان گیلان صبح چهارشنبه نهم شهریور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری گیلان، نشستی با حضور مسئولان فرهنگی استان و جمعی از اهالی هنر و رسانه و بازیگران تئاتر و تلویزیون به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری گیلان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به نقش تاثیر گذار رسانه از دیر باز بر ذهن و فکر و اعتقادات بشر اظهار داشت: انتقال مفهموم با استفاده از ابزار رسانه علاوه بر مردم عادی می تواند اندیشمندان، خردمندان و تمامی اقشار مختلف را تحت تاثیر قرار داده و برای سالها در ذهن انسان ماندگار شود.

وی با بیان اینکه امروزه حتی قدرت رسانه ای می تواند بر اراده انسان تاثیر گذار باشد افزود: یکی از راه هایی که موجب رشد و پیشرفت هنر می شود نقد های هنری است که در سیره و روش استاد شهید مطهری در حوزه معارف اسلامی به وضوح مشاهده می شود.

این مقام ارشد قضایی با تاکید بر اینکه نباید فضای نقد در جامعه را محدود کرد گفت: شایسته است هنرمندان به نام با سعه صدر بیشتری رویداد های فرهنگی و اجتماعی را تحلیل کنند تا زمینه عرضه بیشتر تولیدات فرهنگی فراهم شود.رئیس شورای قضایی استان با بیان اینکه هیچ گاه نباید انتقاد توام با اهانت باشد افزود: اگر کسی برخلاف آموزه های دینی و معرفتی زبان اهانت و فحاشی به کسی داشته باشد اولا این عمل برابر مقررات قانونی جرم بوده و قابل تعقیب قضایی است و ثانیا مردم ما نیز هیچ گاه بد اخلاقی های کلامی و رفتاری را نمی پذیرند و فرد بد اخلاق خود به خود مطرود جامعه خواهد شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=27128

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: