کرونا مانع فروش برخی از کالاهای فروشگاه‌ها شد

رییس اصناف گیلان گفت: با شیوع کرونا، مردم نتوانستند به بازار بروند و بسیاری از کالاها در مغازه‌ها دپو شده است.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از ایسنا، محمدشکریه گفت: از زمان شیوع کرونا در استان اصناف و بازاریان ضررهای زیادی متمحل شدند و این ضررها همچنان ادامه دارد.

وی افزود: خوشبختانه اصناف گیلان همکاری بسیار خوبی در مقابله با کرونا دارند و به خصوص در زمان پیک این بیماری با تعطیلی واحدهای صنفی، کمک شایانی در جلوگیری از انتشار  کرونا در استان کردند.

شکریه ادامه داد: هنوز بسیاری از مشاغل از جمله تالارها، هتل ها، آرایشگاه‌ها و… باید تعطیل بمانند تا به نابودی کامل کرونا ویروس فایق آییم.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل کاهش چشمگیر خرید مردم در شب عید که کاری بسیار بجا و پسندیده بود، بسیاری از کالاها در مغازه‌ها انبار شده و فروش نرفته اند.

رییس اصناف گیلان گفت: طبق کارشناسی های انجام شده ضررهای بازاریان و اصناف حتی پس از کرونا هم ادامه دار خواهد بود، زیرا چرخه بازار معیوب شده و بازار عرضه و تقاضا کالا نیز بهم ریخته است.

وی تصریح کرد: با توجه به نواسات نرخ ارز و تورم ۴۲ درصد لازم است برای حمایت از کسبه، اعطا وام‌ به این قشر به صورت تک نرخی باشد.

شکریه اظهار کرد: متاسفانه کرونا کارگران برخی از واحدهای صنفی را بیکار کرد و باید تدابیر لازم اندیشیده شود تا با حمایت از صاحبان واحدهای صنفی، کارگان بتوانند دوباره سرکارشان برگردند.     

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=31875

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: