کارگاه آموزشی یکروزه طراحی، آبرنگ و عکاسی در لاهیجان

کارگاه آموزشی یکروزه طراحی، آبرنگ و عکاسی توسط انجمن هنرهای تجسمی لاهیجان در ایام دهه فجر برگزار می شود.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان، به مناسبت گرامیداشت ایام اله دهه فجر به همت انجمن هنرهای تجسمی لاهیجان کارگاه آموزشی تکنیک آبرنگ توسط نسیبه صادق نژاد ، کارگاه آموزشی مقدماتی عکاسی توسط تورج نیک نژاد و کارگاه آموزشی یکروزه طراحی توسط علیرضا مرزبان پور مقدم  به ترتیب در تاریخهای  ۱۵،۱۴ و ۱۶بهمن ۹۸ در اداره فرهنگ وارشاد اسلامی لاهیجان برگزار می شود.

علاقمندان می توانند در تاریخهای یاد شده  از ساعت ۱۷ الی ۱۹ با پرداخت مبلغ ۱۰ هزار تومان در کارگاه شرکت نمایند.

علیرضا مرزبان پور مقدم رئیس انجمن هنرهای تجسمی لاهیجان و دارنده مجوز آموزشگاه مرزبان مدت ۲۳ سال است که به کار آموزش می پردازد.

تورج نیک نژاد روابط عمومی انجمن هنرهای تجسمی لاهیجان که فعالیت عکاسی خود را از ابتدای دهه ۵۰ آغاز کرده و سابقه هنری وی در زمینه  عکاسی صنعتی، مستند اجتماعی  و طبیعت می باشد. وی همچنین یک کتاب (مجموعه عکس صنعتی) با عنوان  پارس جنوبی : نگین  درخشان بر تارک خلیج فارس را به چاپ رسانده است.

نسیبه صادق نژاد متولد ۱۳۶۸ دارای مدرک ارشد نقاشی و دبیر انجمن هنرهای تجسمی لاهیجان است که با دریافت مجوز اموزشگاه با نام “درفک” مدت ۲سال است که در لاهیجان به آموزش نقاشی مشغول می باشد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=7225

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: