پیگیر کنترل پایه پولی کشور هستیم

رئیس مجمع نمایندگان گیلان، با بیان اینکه امیدوارم شرایط به گونه‌ای رقم بخورد تا فشارهای اقتصادی تقلیل پیدا کند و شاهد فضای بهتری در حوزه کسب و کار، اشتغال و کنترل پایه پولی کشور باشیم، گفت: پیگیر موضوع برای کنترل پایه پولی کشور، همچنین کنترل وضعیت بورس هستیم.

به گزارش باز باران خبر؛ احمد دنیامالی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آن چیزی که برای نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از لحاظ قانونی تعیین شده، قانونگذاری و دیگری نظارت است و مصوبات اخیر ما نشان می دهد که در حوزه قانونگذاری توجه جدی به اقتصاد خانوارها داریم.

وی افزود: باید به گونه‌ای کارکرد داشته باشیم که این موضوع را شاهد نباشیم که در کشور کالا داریم ولی گران به دست مردم می‌رسد و در همین راستا همه نمایندگان در این موضوع متفق القول شدند که در حوزه مسئولیت نظارتی، حضور بیشتری در شهرهای انتخابی خود داشته باشند.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان، با بیان اینکه امیدوارم شرایط به گونه‌ای رقم بخورد تا فشارهای اقتصادی تقلیل پیدا کند و شاهد فضای بهتری در حوزه کسب و کار، اشتغال و کنترل پایه پولی کشور باشیم، گفت: اکنون مهمترین بحث در مجلس شورای اسلامی همین مسئله است و پیگیر موضوع برای کنترل پایه پولی کشور، همچنین کنترل وضعیت بورس هستیم.

دنیامالی، با تاکید بر اینکه به دنبال ارتقای شاخص بورس هستیم، تصریح کرد: انتظارمان این است که شاخص ها حداقل ثبات داشته باشند و مردم نگران نباشند و همه این بحث‌ها را در قالب ابعاد نظارتی، طرح سوال و تذکر در مجلس شورای اسلامی پیگیری می‌کنیم.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که در شرایط تحریم چگونه می شود سرمایه گذار خارجی جذب کرد، افزود: اکنون سرمایه گذار خارجی در کشور وجود دارد اما نکته مهم در سرمایه‌گذاری خارجی این است که این سرمایه گذاران نمی توانند پول خود را از طریق سیستم بانکی معمول دنیا منتقل کنند و این یکی از موانع اصلی ما در این حوزه است.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه منابع و سرمایه‌گذار داخلی به اندازه کافی داریم، تاکید کرد: اگر فضا و محیط را برای هموطنان خودمان فراهم کنیم که از منابع و سرمایه‌های داخلی استفاده کرده و از آنچه که داریم درست بهره برداری کنیم، بخش عمده ای از مسائل و مشکلات جاری رفع خواهد شد.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان به راه اندازی اولین شهرک گلخانه ای رزبری در انزلی اشاره و تصریح کرد: با توجه به اینکه اراضی کشاورزی در انزلی کم داریم ضروری است تا از تکنولوژی روز و زمین‌های موجود استفاده بهینه داشته باشیم. اولین شهرک گلخانه ای رزبری را با مشارکت بخش خصوصی راه‌اندازی کردیم که شامل گل های مختلف از جمله بلک بری و رزبری است که عموما این تولیدات به صورت صادرات خواهد بود.

وی با انتقاد از عملکرد وزارت نیرو در افزایش حریم تالاب، گفت: با افزایش ۱۰ هزار هکتاری حریم تالاب انزلی بسیاری از روستاهای شهرستان دچار مشکل شدند و لذا در حیطه اختیارات خود مشکلات شهر را پیگیری می کنم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=15523

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: