پیشرفت فیزیکی ۷۴ درصدی پروژه توسعه فیدرهای پست ۲۳۰ کیلوولت سیاهکلده

 

باز باران خبر/ با هدف افزایش ضریب اطمینان شبکه و آمادگی جهت تغذیه پست های جدید الاحداث، فاز اول و دوم پروژه توسعه پست ۲۳۰/۶۳/۲۰ کیلوولت سیاهکلده با پیشرفت فیزیکی مطلوبی در حال اجراست.

 

محمود دشت بزرگ مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان با اعلام این مطلب گفت: عملیات اجرایی پروژه توسعه پست ۲۳۰/۶۳/۲۰ کیلوولت سیاهکلده با توجه به توسعه شبکه برق فوق توزیع در استان گیلان و نیاز منطقه، در دو فاز توسعه فیدرهای این پست، تعریف و در حال اجرا می باشد.

وی افزود: فاز اول این پروژه که شامل تامین تجهیزات، نصب، تست و راه اندازی دو فیدر اول و دوم پست ۲۳۰/۶۳/۲۰ کیلوولت سیاهکلده می باشد با پیشرفت فیزیکی ۸۷ درصدی و فاز دوم این پروژه با دو فیدر سوم و چهارم با پیشرفت فیزیکی ۶۱ درصدی در حال اجرا می باشد.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان یادآور شد: برای اجرای این پروژه حدود ۱۹۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شد و این پروژه با پیشرفت فیزیکی بسیار خوبی در حال اجرا است و پیش بینی می شود فاز اول در فروردین و فاز دوم نیز در شهریور سال آینده به بهره برداری برسد.

گفتنی است که در راستای توسعه پست و جهت برقرسانی به پست های ۶۳ کیلوولت جدیدالاحداث، ۴ فیدر ۶۳ کیلوولت AIS از نوع کنترل متداول احداث خواهد شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=34076

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: