پیام مدیرکل صمت گیلان به مناسبت روز خبرنگار

باز باران خبر/ به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت ،معدن و تجارت استان گیلان تیمور پورحیدری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی، فرا رسیدن ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و قلم استان تبریک گفت که متن آن بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و درود فراوان بر عزیزانی که با قدرت قلم، توان گفتار و تصویر نقشی سترگ در مسیر غنای افکار عمومی می‌زنند و انعکاس توفیقات و دستاوردهای خادمان عرصه تولید و تجارت استان را به منصه ظهور می رسانند.

بی شک بدون حضور خبرنگاران امین و صدیق ،حقیقت و واقعیت‌ها در شکل درست آن منعکس نمی‌شود و حرکت جامعه به سمت سلامت، بهبود و اصلاح با چالش‌های فراوانی روبرو خواهد شد.بنا به فرموده حکیمانه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) جهاد تبیین و امیدآفرینی همواره باید در دستور کار باشد.بر خود لازم می‌دانم از تمامی خبرنگاران صدیق ، زحمتکش و تلاشگران فرهیخته حوزه رسانه که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ آگاهی‌بخشی را بر دوش کشیده و خاضعانه و بی‌ادعا وجود ارزشمند خود را چراغ راه جامعه نموده‌اند، و همواره بعنوان همیار دلسوز و متعصب به تولید و تجارت هستند، صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم. بی‌گمان صداقت، امانت داری، حقیقت نگری، تلاش و پشتکار ، پرهیز از جانبداری از اصلی‌ترین رسالت‌های ارزشمند رسانه و مطبوعات است که اطلاع رسانی و آگاهی بخشی جامعه را به همراه خواهد داشت.

این روز گرامی؛ فرصت مناسبی است که از مجاهدت، تلاش و کوشش همه‌ی رسانه‌هایی که به نحوی در سال جاری تعامل و همکاری سازنده‌ای با مجموعه صنعت ، معدن و تجارت استان داشته‌اند صمیمانه تشکر و سپاسگزاری نمایم. به روح بلند و والامقام شهدای اصحاب رسانه و قلم به‌ویژه شهید محمود صارمی درود می‌فرستم و از پروردگار بزرگ و مهربان خواهانم که بر علو درجات آنان بیفزاید.

تیمور پورحیدری مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان گیلان

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=31985

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: