پیام تسلیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پی شهادت زائران سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

 

باز باران خبر/ رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی، ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی در گلزار شهدای کرمان، شهادت مظلومانه زائران مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش گیل وبدا، دکتر محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی ضمن محکوم کردن حمله کور تروریستی حادثه اندوه‌بار گلزار شهدای کرمان، شهادت مظلومانه زائران مزار و ملجأ شریف سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.
در متن پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان آمده است؛
خبر حادثه تلخ و اندوه‌بار شهادت مظلومانه جمعی از هم‌وطنان و زائران مزار و ملجأ شریف سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که بدون شک و تردید توسط عوامل مزدور، مستبد و مستعمر آمریکای جنایتکار و تروریست‌های رژیم موقت و منحوس صهیونیستی رقم خورده، به‌شدت موجب تألم و تأسف جهان اسلام، ایران مقتدر و گیلان غیرتمند شده است.
ترور مردان، زنان و کودکان بی‌گناه و مظلوم در حادثه غمبار و دردناک گلزار شهدای کرمان عزیز بار دیگر قساوت و خباثت دشمنان ملت سرافراز و شهیدپرور ایران اسلامی را نشان داد و عزم ایرانیان را در برابر دژخیمان ایادی استکبار جهانی به‌ویژه دول غربی، عربی و عبری، مضاعف کرد.
استکبار جهانی که عمدتاً خوی ضد انسانی و ضد بشری آن در آمریکا و رژیم اشغالگر قدس متمرکزشده، از مکتب شهید مقاومت و تربیت‌یافته انقلاب، عمیقاً کینه دارد و علیرغم گذشته چهار سال از ترور پاک‌ترین انسان به دستور شقی‌ترین رئیس‌جمهور ایالات‌متحده، نه‌تنها از مزار شهید سلیمانی بلکه از زائرانش نیز واهمه دارد در حالیکه امت اسلامی ایران با این حرکات ذلیلانه و مذبوحانه تحت امر مقام عظمای ولایت دست نخواهد کشید و در رسیدن به آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی بیش‌ازپیش، پیشتاز است.
این‌جانب ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی، شهادت جمعی از هم‌وطنانمان را در حادثه اندوه‌بار مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان را تبریک و تسلیت عرض نموده و برای سانحه دیدگان از خداوند متعال عافیت و تندرستی و برای ایران عزیز صلابت و عزت روزافزون، مسئلت می‌نمایم.
دکتر محمدتقی آشوبی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان
در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=34045

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: