پایان مسابقات تکواندوی قهرمانی نونهالان گیلان با معرفی نفرات برتر

باز باران خبر – مسابقات تکواندوی قهرمانی نونهالان گیلان روز جمعه سوم تیرماه با حضور ۱۵۹ تکواندو کار نونهال و در حضور ۳۸ مربی در خانه تکواندوی گیلان در اوزان مختلف برگزار شد که در خاتمه این نتایج بدست آمد.

در وزن اول امیرمهدی رحمانی قهرمان شد و محمد امین احمدی دوم شد و امیرعلی شیرخانی و امیررضا مکرم مشترکا سوم شدند. در وزن دوم فرهاد حسنی و ابوالفضل کوچکی اول و دوم شدند و محمد صالح پورصفر و نیما رجبی مشترکا سوم شدند.در وزن سوم ابوالفضل افسوران و پویان حامدی به مقام های اول و دوم دست یافتند و محمد طاها ایرانمنش و امیرمحمد صداقتی مشترکا در جایگاه سوم ایستادند.

در وزن چهارم: مهدی فرزانه و امیرحسین کیائی اول و دوم شدند و مهیار طاهری و رضا محمد علیزاده بطور مشترک سوم شدند. در وزن پنجم کیان نجفی و امیررضا احمدزاده اول و دوم شدند و علی اصغر فلاح و راستین نوفرستی مشترکا سوم شدند.

در  وزن ششم سینا فرجی و آرمین تواهندیان اول و دوم شدند و طاهر فکوری و یاسین علی نیا بطور مشترک به مقام سوم رسیدند.  در وزن هفتم سید علی رضایی و امیرحسین آبیار اول و دوم شدند و محمدرضا عادلی و ابوالفضل دولت پور مشترکا سوم شدند.در وزن هشتم اسماعیل قاسم زاده و ابوالفضل پورحسن به مقام های اول و دوم دست یافتند و محمد مهدی خردمند و ماهان ودودی به طور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

در وزن نهم حسام ساسانیان و سپهر وارسته اول و دوم شدند و رضا باقری و محمد طاها میناگر مشترکا سوم شدند.در وزن دهم نیز ابوالفضل صحن سرائی  و آدرین ناصح اول شدند و ابوالفضل لشکریان و سید امیرمحمد لیلایی مشترکا سوم شدند.گفتنی است روح ا…رجبی فنی ترین مربی، فرهام حسنی فنی ترین تکواندوکار، جلال دلداری مربی بااخلاق، امیر محمد کیایی نیز تکواندوکار با اخلاق شناخته شدند.ضمن اینکه بابک مجیدی، سید حسین مرتضوی و وحید شیری به عنوان داور نمونه مسابقات شناخته شدند. 

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=25429

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: