پایان جولان اراذل و اوباش در رشت

باز باران خبر – جانشین فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری ۲۰ نفر اراذل و اوباش که اقدام به درگیری، قدرت‌نمایی، ایجاد رعب و وحشت با سلاح سرد، راهبندان و اخلال در نظم عمومی در شهرستان رشت می‌کردند، خبر داد.
سردار “حسن حسن‌پور” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با هشدار به مخلان نظم و امینت، اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز مجموعه انتظامی اعلام کرد و اظهار داشت: پلیس قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش برخورد قانونی می‌کند.
وی در ادامه گفت: در راستای برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی و افراد شرور، ماموران پلیس امنیت عمومی استان با اشرافیت اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی، اراذل و اوباشی که اقدام به درگیری، قدرت‌نمایی، ایجاد رعب و وحشت با سلاح سرد، راهبندان و اخلال در آسایش و آرامش مردم در منطقه حمیدیان شهرستان رشت می‌کردند را مورد شناسایی قرار دادند.
جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری ۲۰ نفر اراذل و اوباش با هماهنگی قضائی و پس از تعقیب و مراقبت‌های صورت گرفته در یکی از خیابان‌های محله مورد نظر خبر داد و با بیان اینکه از این افراد که تعدادی از آنها اراذل و اوباش شناسنامه‌دار و برخی هم نوظهور هستند، ۲۱ تیغه سلاح سرد از قبیل شمشیر، قمه و چاقو و مقداری مواد مخدر کشف شد، افزود: ۴ دستگاه موتورسیکلت و ۵ دستگاه خودرو متعلق به متهمان نیز توقیف و روانه پارکینگ شد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: اراذل و اوباش دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.
سردار حسن‌پور در پایان با تاکید بر اینکه فعالیت‌ و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مداوم رصد می‌شود، خاطرنشان کرد: افرادی که به خواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه‌دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی مجموعه انتظامی مواجه خواهند شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=32961

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: