رئیس کل دادگستری استان گیلان؛

وحدت رمز موفقیت است و تمامی مسئولان باید در راستای تحکیم وحدت در جامعه قدم بردارند

 

باز باران خبر/ رئیس کل دادگستری استان گیلان با سردار دامغانی فرمانده جدید سپاه قدس گیلان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری گیلان، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان با سردار دامغانی فرمانده جدید سپاه قدس گیلان دیدار کرد.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان با تقدیر و تشکر از زحمات فرمانده سابق سپاه قدس تصریح کرد: هر کس از مخلوق خدا قدردانی نکند گویا از خالق هستی تشکر ننموده و ناسپاسی کرده است و زحمات تمام فرماندهان اسبق سپاه قابل تقدیر و ستودنی است.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی مشترکات زیادی با سپاه پاسداران دارد اظهار داشت: برخی پرونده های مهم در قرارگاه اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب مطرح شده و به آن رسیدگی می شود.

رئیس شورای قضایی استان دو کارگروه شورای حفظ حقوق بیت المال و شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم را در تصمیمات استانی بسیار موثر خواند و گفت: دبیرخانه این دو کارگروه در دادگستری استان است و مصوبات مهمی در آن اتخاذ می شود.

وی سپاه پاسداران را نهادی موثر و مهم در نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی از هیچ گونه حمایت و پشتیبانی در راستای اهداف و تصمیات سپاه دریغ نخواهد کرد.

این مقام ارشد قضایی در پایان با تاکید بر حفظ وحدت در میان مسئولان و در بین آحاد مردم ابراز داشت: وحدت رمز موفقیت است و تمامی مسئولان باید در راستای تحکیم وحدت قدم برداشته و از هر اقدامی که آن را خدشه دار می کند پرهیز نمایند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=33271

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: