استاندار در جلسه شورای اداری شهرستان آستانه اشرفیه:

هیچ بن‌بستی در تکمیل پروژه‌های عمرانی وجود ندارد

 

بازباران خبر- اکبر حیدرپور: جلسه شورای اداری شهرستان آستانه اشرفیه با حضور عباسی استاندار گیلان، نجفی نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر ، خسرو آرنگ فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه،  داداشی و عاطفی شهرداران آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان در فرمانداری آستانه اشرفیه برگزار شد.

در این جلسه استاندار گیلان با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات مناطق مختلف گیلان در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد، گفت: یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری و رئیس جمهور توجه به کار جهادی و رفع دغدغه مردم در حوزه‌های مختلف از جمله مسائل عمرانی، اقتصادی و زیست محیطی است.

دکتر عباسی با اشاره به وجود مفاخر بسیار در شهرستان آستانه‌اشرفیه در حوزه‌های مختلف افزود: در این شهرستان مفاخری همچون آیت‌الله وحید، امینیان ضیایی، دکتر محمد معین و دشستانی‌ها است که باید برای معرفی هرکدام از این بزرگان به نسل جدید به خوبی کوشا باشیم.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم توجه به استفاده بهینه از وجود پربرکت حضرت سید جلال الدین اشرف (ع) در راستای جذب گردشگر بیان کرد: وجود حرم مطهر بر فضای دینی و مذهبی این شهر تاثیر مهمی گذاشته و در همین راستا با سفیر عراق در ایران صحبت‌هایی انجام شد تا زائرین عراقی حرم امام رضا (ع) به شهرستان آستانه‌اشرفیه هم سفر کنند.

وی یکی از اهداف دولت سیزدهم در شهرستان آستانه‌اشرفیه را تکمیل طرح توسعه حرم دانست و بیان کرد: در خصوص طرح توسعه حرم از سال گذشته اقدامات خوبی در حال انجام بوده و هیچ بن‌بستی در تکمیل پروژه‌های عمرانی وجود ندارد و  اعتبارات خوبی نیز در این راستا جذب و تخصیص یافته است.

عباسی با اشاره به مشکل آرد و نان در آستانه اشرفیه خاطرنشان کرد: به مدیران زیربط فرصت یک هفته‌ای می دهم تا این مشکل را در این شهرستان گردشگری و مذهبی برطرف کنند و نتیجه را به استانداری گزارش دهند.

استاندار گیلان به تشریح بخشی از مشکلات آستانه اشرفیه پرداخت و بیان کرد: بررسی مشکلاتی از قبیل ساماندهی بستر رودخانه سفیدرود و پارک ملی بوجاق، شبکه‌های فرسوده برق، تغییر کاربری و برخی مشکلات دیگر باید با حضور مدیران کل استان مورد بررسی قرار گرفته و نسبت به رفع آنها سریعا اقدام شود.

عباسی با ابراز نارضایتی از وضعیت کنارگذر جاده آستانه‌اشرفیه به بندر کیاشهر گفت: به عنوان نماینده دولت از وضعیت کنار گذر آستانه اشرفیه و لاهیجان رضایت ندارم زیرا مشکلاتی را برای مردم در حوزه ترافیک ایجاد کرده‌ که تنها دلیل آن تغییر کاربری اراضی اطراف خیابان و احداث مغازه و رستوران‌های بی شمار است.

وی تصریح کرد: در تغییر کاربری برخی از روستاها باید تجدید نظر شود ولی نباید به هر بهانه‌ای مجوز کاربری احداث مغازه در کنار جاده‌ها داده شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=33612

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: