همکاری ها و تعامل تشکل های مطبوعاتی کشورهای حوزه دریای خزر افزایش می یابد

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان گفت:همکاری تشکل های مطبوعاتی سه استان شمالی کشور به منظور تعامل با رسانه های کشورهای حاشیه دریای خزر گسترش می یابد.

به گزارش باز باران خبر ، کریم خورسندی افزود : اتحادیه خانه های مطبوعات شمال کشور شامل استانهای  گیلان ، مازندران و گلستان در اواخر سال ۹۶ جهت همکاری ،تعامل و هم افزایی بیشتر فعال شد و دید و بازدیدها و تبادل نظر بین خبرنگاران رسانه های این سه استان نیز  در این مدت روبه افزایش بوده است.

وی اظهارداشت : این تشکیلات صنفی در عرصه رسانه ای به منظور هم افزایی ، تبادل نظر و تعامل بیشتر در زمینه مسائل ، مشکلات و شناخت ضعف ها، قوت و دسته بندی آنها به منظور تقویت رسانه ها جهت  شرکت در جشنواره های منطقه ای در شمال ایران شکل گرفته است و نیازمند همکاری بیشتر است.

وی خاطرنشان کرد : خبرنگاران رسانه ها طی این مدت با هم همکاری می کنند و به خانه مطبوعات سه استان معرفی می شوند که برای اولین بار منتخبین رسانه های گیلان به استان مازندران معرفی شدند و خانه مطبوعات گیلان نیز از خبرنگاران مازندرانی دعوت می کند و در این دید و بازدیدها نقاط ضعف و قوت مشخص می شود.

وی یادآورشد : یکی از اهداف همکاری ها ارایه کارکرد بهتر و برگزاری جشنواره رسانه و دریای خزر مستقر در آستاراخان روسیه است تا رسانه های این سه استان از این طریق آثار خود را به جشنواره های استانی و منطقه ای ارائه داده و منتخبین را برای جشنواره رسانه و خزر در آستاراخان روسیه که میزبان ثابت سال های اخیر این جشنواره است و مطبوعات کشورهای حاشیه حوزه دریای خزر در آن نقش دارند، معرفی نماید.

خورسندی تصریح کرد :گیلان مدتی در این جشنواره شرکت نداشت ولی در سال گذشته شرکت کرد و یک نفرحائز مقام سوم شد که امسال هم جشنواره رسانه و خزر به میزبانی استان مازندران در این استان برگزار شده است و دومین دوره آن در سال آینده در استان گلستان برگزار می شود و خانه مطبوعات گیلان نیز در سال ۱۴۰۰ میزبان این جشنواره خواهد بود.

مدیر عامل خانه مطبوعات گیلان گفت : منتخبین مازندران معرفی و تجلیل شده اند و  سال آینده در جشنواره رسانه و خزر در آستاراخان روسیه شرکت می کنند.

گیلان با داشتن بیش از ۱۵۰ رسانه مکتوب، ۱۳۰ سایت و پایگاه خبری و تحلیلی دارای مجوز، حدود ۱۵ دفتر خبرگزاری  و  بیش از ۵۰ سرپرستی و دفاتر روزنامه های سراسری یکی از فعال ترین استان ها در حوزه رسانه کشور به شمار می رود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=5148

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: