رییس کل دادگستری استان گیلان:

همه دستگاه ها باید مقید به قانون باشند و از هر اقدامی که موجبات نارضایتی مردم را فراهم می کند پرهیز نمایند

باز باران خبر/ رییس کل دادگستری استان گیلان از دادگستری شهرستان بندر انزلی بازدید کرده و  در جمع مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان انزلی حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی دادگستری گیلان، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان از دادگستری شهرستان بندر انزلی بازدید کرده و  در جمع مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان انزلی حضور یافت.
حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان با تبریک پیروزی مقتدرانه جبهه مقاومت که موجب پایداری جبهه اسلام شد تصریح کرد: در این حمله و پیروزی معلوم شد که چقدر دشمن شکست خورده است و به تعبیر رهبر معظم انقلاب رژیم اسرائیل رو به افول است.
وی ضمن گرامی داشت هفته نیروی انتظامی با تشکر از همه کسانی که در برقراری نظم در جامعه تاثیرگذار هستند اظهار امیدواری کرد: تمام این تلاش ها و فداکاری ها موجبات خشنودی امام زمان را فراهم آورد.
رییس شورای قضایی استان در ادامه خاطرنشان کرد:  احکام صادره در محاکم قضایی انزلی نشان از توانمندی همکاران قضایی و اداری است .
وی با بیان اینکه ما وظیفه داریم به عنوان کارگزاران جمهوری اسلامی با دوری از اختلاف در راستای حل مشکلات گام برداریم گفت: در جمهوری اسلامی همه دارای یک زمین و زیر یک پرچم مقدس به انجام وظیفه پرداخته و در ارایه خدمات به مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.
این مقام ارشد قضایی با تاکید بر اینکه  همه دستگاه ها باید مقید به قانون باشند و از هر اقدامی که موجبات نارضایتی مردم را فراهم می کند پرهیز نمایند افزود: انجام صحیح وظایف اداری و سازمانی برای همه واجب است و نباید با اقدامات خود سرانه موجبات نارضایتی مردم فراهم گردد.
وی با اشاره به اینکه  وظیفه مدیران شهرستان بسترسازی جهت اجرای دقیق قانون است گفت: زمینه اجرای قانون باید توسط مدیران و متولیان امر فراهم شود.
‏حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: هیچ حجتی برای عدم اجرای احکام در حوزه انفال نداریم و هیچ کس در مقابل دستگاه قضایی نمی تواند مقاومت کند و همه احکام باید به طور یکسان و بدون تبعیض برای همگان اجرا شود .
‏وی با بیان اینکه در برخورد با هنجار شکنان همه وظیفه دارند طبق قانون عمل نمایند ابزار داشت: دستگاه قضایی از کسانی که قانون را قبول ندارند حمایت نخواهد کرد و دادستان ها و فرمانداران باید بر زیرمجموعه های خود نظارت کرده و تخلفات احتمالی را گزارش نمایند.
رییس کل دادگستری استان گیلان به قضات نیز توصیه کرد تا طرفین پرونده را به سازش دعوت نموده و سیره مولای متقیان حضرت امیر المومنین را سرلوحه خود قرار داده و در اجرای صحیح عدالت تلاش نمایند.
وی در پایان در جمع کارکنان قضایی و اداری این شهرستان با تاکید بر رسیدگی سریع و دقیق به پرونده های قضایی اظهار داشت: تکریم مراجعین و کیفیت رسیدگی به پرونده ها باید در محاکم قضایی مد نظر قرار گیرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=33093

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: