همایش نقش رسانه در برند سازی شهرخلاق در تالار مرکزی

بازباران خبر/ مجیدمصطفوی/همایش نقش رسانه در برند سازی شهری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه استان روز یکشنبه ۲۶تیرماه در تالار مرکزی رشت با تاکید بر چالش ها و فرصت ها در رسانه های محلی برگزار شد .

در این همایش با حضور اعضای شورای شهر، سرپرست شهرداری ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ، مدیرگروه فرهنگ کمیسیون ملی یونسکو،مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی ، از پوستر نشست شهرهای خلاق ایران در تالار مرکزی رونمایی کردند.

گفتنی است، نشست شهرهای خلاق ایران در مهر ماه سال جاری در رشت برگزار می شود.

«مجتبی خدمت بین دانا» سرپرست شهرداری رشت در این همایش گفت: به عنوان سرپرست شهرداری رشت امیدوارم که بتوانم با کمک همه مجموعه‌های شهری به ویژه میراث فرهنگی و شورای شهر اقدامات سازنده ای در حوزه مباحث شهر خلاق انجام دهم.

«ولی جهانی» مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان با تاکید بر اینکه حدود ۳۰۰ نوع غذا در استان گیلان شناسایی شده است تصریح کرد: برخی از غذاهای استان در فهرست آثار و میراث کشور به ثبت رسیده است .

«عبدالمهدی مستکین» مدیرگروه فرهنگ کمیسیون ملی یونسکو در ایران، توسعه پایدار را یکی از مهمترین مولفه‌ها و‌ موضوعات حال حاضر دنیا خطاب و تصریح کرد: اگر مدیران و‌ مسئولان به هوش باشند می‌توانند از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های داخلی برای رشد و پیشرفت استفاده کنند.

«رضا ثقتی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه شهر رشت در سال ۹۴ به نام شهر خلاق خوراک یونسکو انتخاب شد اذعان کرد: پس از هفت سال نقش رسانه را در موفقیت این عنوان مورد توجه قرار دادیم و به این باور رسیدیم که ابزار رسانه تا چه حد اثرگذار است.

وی پس از انتقاد از اینکه بعداز هفت سال دوباره به نقطه اول رسیدیم .

با تاکید بر اینکه در حال حاضر پیگیری‌های خوبی در حوزه مباحث شهر خلاق خوراک رشت شکل گرفته است گفت: ما شروع کننده های خوبی هستیم اما همه چیز را در نصفه‌های راه رها می کنیم.

باور من این است که رسانه‌ها به تنهایی یک ملت هستند و می‌توانند برنامه‌ها و سیاست های ما را به مردم برسانند.

درپایان برنامه با موسیقی و پذیرایی با غذاهای محلی به پایان رسید.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=25933

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: