هزینه ۴ میلیارد تومانی شهرداری لنگرود در عمران و آبادانی شهری


بازباران خبر – سحر مسافر: شهرداری لنگرود در طول سال اقدامات مختلفی در زمینه‌‌‌‌‌های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و… انجام می‌دهد که بخشی مهمی از اقدامات انجام شده در زمینه های عمرانی میباشد که در آذرماه انجام شده است.

در همین ارتباط شهردار لنگرود گفت: آغاز لایروبی کانال کیاکلایه با بیل زنجیری به متراژ ۱۰۰۰ متر یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که در راستای جلوگیری از بحران در حال انجام است.
وی افزود: روکش آسفالت ابتدای خیابان آزموده، کوچه شهید یکتایی چالکیاسر، کوچه بانک سپه و ترمیم آسفالت نوار حفاری خیابان خرمشهر و آتشکار به متراژ جمعا ۲۳۵۰ متر مربع از دیگر مطالبات شهروندان بود که این موارد در آذر ماه انجام شده است.
وی اضافه کرد: اصلاح پیاده رو‌‌‌‌های خیابان نظام پزشکی، شهید رجایی، شهید بهشتی، جاده چمخاله و کوچه هلال احمر به متراژ ۲۰۰مترمربع از دیگر اقدامات انجام شده طی ماه اخیر میباشد. همچنین اصلاح هندسی میدان شهید املاکی (ایجاد دوربرگردان) و سه راه آتشکار به متراژ ۷۰ مترطول، لوله‌گذاری کوچه‌‌‌‌‌های والفجر ۳ آتشکار و کوچه نرگس در بلوار سردار حق بین به متراژ ۱۱۰ مترطول و شن ریزی کوچه‌‌‌‌‌های نور ۱۳ و ۱۵ جوادالائمه مقدار ۱۰۰ سرویس نیز از دیگر کارهایی است که توسط شهرداری انجام شده است.
شهردار لنگرود یاد آور شد: شن ریزی و زیرسازی کوچه پشت بیمارستان شهید حسین‌پور و کوچه شهید نورمحمد کیاکلایه به متراژ ۱۳۰۰ مترطول و خرید و حمل شن مخلوط رودخانه‌ای به مقدار ۲۰۰۰ تن برای استفاده در زمان مورد نیاز و همچنین خرید و حمل شن چهار سانتی به میزان ۲۰۰۰ تن برای کوچه‌‌‌‌‌های سطح شهر از دیگر کار‌‌‌‌های انجام شده در ماه گذشته بوده است.
وی خاطر نشان کرد: رفع مشکل آبگرفتگی جلوی آموزش و پرورش به متراژ ۲۰ متر در طول، اصلاح و بازسازی تیر‌‌‌‌های چراغ روشنایی جاده لیلاکوه به تعداد ۲۲ عدد، نصب تابلو‌‌‌‌های راهنمایی و رانندگی مطابق مصوبات شورای ترافیک و نصب سرعت گیر خیابان صنایع پرکار و کوچه باقرپور نیز انجام شده است. ضمن اینکه لگه گیری کوچه‌‌‌‌‌های حسن‌پور کلیدبر، منفرد ۱۵، گلستان ۴ و ۶، کوچه یعقوبی جاده چمخاله، خیابان ۳۵ متری، دهگان، پشت رستوران ضیافت و خیابان مطهری به متراژ ۱۰۰ مترمربع نیز از جمله کارهایی بود که توسط شهرداری لنگرود در آذرماه انجام شده است.
گفتنی است مجموع هزینه ها برای انجام امور مذکور چهار میلیارد تومان میباشد که جذب و هزینه شده است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=28895

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: