هدف و آرزویم حضور در مسابقات المپیک است

باز باران خبر – سید حسین مجرد: مرجانه درخشان یکی از قهرمانان وزنه برداری بانوان گیلان گفت: هدف و آرزویم این است که بتوانم به عنوان ورزشکار در مسابقات المپیک حضور یابم.

این قهرمان و رکوردار وزنه برداری بانوان گیلان افزود: رسیدن به المپیک بسیار سخت و دشوار است اما من تمام تلاشم را خواهم کرد تا در مسابقات المپیک روی تخته بروم و جدا از به اهتزار درآوردن پرچم مقدس کشورم، سبب خوشحالی مردم شهر، استان و کشورم شوم‌. مرجانه درخشان به حضورش در رشته وزنه برداری اشاره و اظهار کرد: پس از چندین قهرمانی در رشته های ورزشی آمادگی جسمانی و کراسفیت، از سال ۱۳۹۵ بطور حرفه ای و رسمی این رشته را شروع کردم.

عضو تیم‌ متتخب وزنه برداری بانوان گیلان ادامه داد: در این مدت با توجه به سابقه خوب ورزشی ام‌، توانستم اتفاقهای خوبی را برای خودم رقم بزنم که از مهمترین آنها می توان به قهرمانی در اولین حضورم در مسابقات استانی و رکوردشکنی در کل اوزان اشاره کنم‌.

این بانوی وزنه بردار شایسته گیلان بیان کرد: تاکنون چهار بار قهرمان گیلان شدم که در تمام ادوار حضورم در مسابقات ، بهترین رکورد را توانستم به نام خود ثبت کنم‌ و همچنین ۲ سال پیاپی نیز به عنوان برترین ورزشکار زن سال استان گیلان انتخاب شده ام.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز پس از گذراندن دوران سخت کرونایی، آماده می شوم تا در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی که آبان ماه برگزار می شود، شرکت کنم. این ورزشکار ارزنده گیلان در ادامه گفت: تمام تلاش خود را خواهم‌ کرد تا در مسابقات قهرمانی کشور مقام کسب کنم و به عضویت تیم ملی درآیم چون هدفم رسیدن به اردوی تیم ملی و کسب عناوین بین المللی است و برای رسیدن به این هدف از هیچ زحمت و تلاشی دریغ نمی کنم.

مرجانه درخشان در پایان به حمایت های هیات وزنه برداری گیلان نیز اشاره و اظهار کرد: حمایت های خوبی از سوی هیات وزنه برداری گیلان انجام شده که لازم می دانم از آقای محرابی ریاست محترم این هیات نیز تشکر کنم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=25115

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: