نیروی انسانی متخصص و کارآمد، عنصر اصلی در بهبود مستمر و تعالی سازمانی است

باز باران خبر/ در نشست کمیته اجرائی طرح منزلت اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، بر اهمیت و جایگاه منابع انسانی بعنوان ارزشمندترین سرمایه هر سازمان تاکید گردید.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، همزمان با ۲۵ فروردین ماه (( روز ملی منابع انسانی )) اولین نشست کمیته اجرائی طرح منزلت این مجموعه برگزار شد.

علی حسین نژاد در این نشست با تاکید بر نقش و اهمیت منابع انسانی بعنوان ارزشمندترین سرمایه هر سازمان، نقش آفرینی و تاثیرگذاری نیروی انسانی در ارتقاء و جایگاه اجتماعی هر دستگاه را انکارناپذیر دانسته و اظهار داشت: وجود پرسنل توانمند و کارآمد بمنزله عنصر اصلی در بهبود مستمر و تعالی در هر سازمان تلقی شده و مجموعه های موفق در کنار ماهیت مستقل بر اساس ساختارها و ماموریتها، با تکیه بر تعهد، تخصص و قابلیتهای فردی و مهارتهای کارکنان خود رشد مینمایند.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان ، با قدردانی از تدوین طرح منزلت بمنظور پاسداشت نیروهای انسانی ، آنرا ایده ای ارزشمند و ابتکاری خوب و یکی از محصولات اتاق فکر کارشناسی در استان دانست.

وی با تاکید بر ضرورت تداوم مطلوب این اقدام ، نیروهای انسانی خوب و کارا را موتور محرکه سیستم دانسته و آنها را بمثابه خط کشی برای اندازه گیری موفقیتهای سازمان قلمداد نمود.

علی حسین نژاد در این نشست با تبریک مجدد روز ملی منابع انسانی ، با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ماه رمضان ، برخورداری از فیوضات این ماه پر خیر و برکت و قبولی طاعات و عبادات همکاران را آرزو و افزود: تحولات بزرگ در هر سیستم با انسجام و کارتیمی و مشارکت اعضاء میسر شده و هرگونه تصمیم گیری برای منابع انسانی یک رویکرد اجتماعی تلقی و زیربنایی برای انگیزه و ارتقاء بیشتر مجموعه خواهد بود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=19313

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: