فرماندار رودبار در مراسم تجلیل از قهرمانان ملی و بین المللی:

نگاه سیاسی و سلیقه ای را در ورزش شهرستان رودبار حذف خواهیم کرد

فرماندار رودبار در مراسم تجلیل از قهرمانان ملی و بین المللی:

 

 

نگاه سیاسی و سلیقه ای را در ورزش شهرستان رودبار حذف خواهیم کرد

بازباران خبر- فرشته بریدک: فرماندار شهرستان رودبار در مراسم تجلیل از قهرمانان ملی و بین المللی عرصه ورزش گفت: یکی از آفت های بزرگ در ورزش، سیاسی و سلیقه ای عمل کردن با آن است که از این رو نگاه سیاسی به ورزش را در شهرستان رودبار حذف و افرادی که این نگاه را داشته باشند را باید از عرصه تصمیم گیری ورزش کنار گذاشت.

عموپور با بیان اینکه برخورد سلیقه ای به ورزش سبب ضعیف شدن آن می‌شود افزود: برخورد های سلیقه ای و سیاسی با ورزش سبب ضعیف شدن رشته های ورزشی می شود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه شهرستان رودبار دارای ورزشکاران خوشنامی است، بیان داشت: شهرستان رودبار در رشته های ورزشی  تیمی و انفرادی دارای ورزشکارانی است که در سطح کشور و حتی بین المللی مقام ها و مدال های ارزشمندی را بدست آورده اند.

فرماندار شهرستان رودبار تصریح کرد: اداره ورزش و جوانان شهرستان باید از پتانسیل افرادی که توانمندی و نگاه ویژه به ورزش و رشته های ورزشی دارند استفاده کند.

وی نگاه تخصصی دولت سیزدهم را به ورزش حائز اهمیت دانست و گفت: با نگاه تخصصی و مدبرانه آیت الله رئیسی در رشته های ورزشی در سطح کشور ، استان و شهرستان ها شاهد تحولات عظیمی هستیم.

وی یاد آور شد: در شهرستان روسای هیئت های ورزشی با حداقل بودجه برای ورزشکاران خود هزینه می‌کنند تا شاهد افتخار آفرینی آنها در رده های ملی و بین المللی باشند که اینجانب قدردان یکایک این عزیزان هستم.

عموپور موفقیت های ورزشکاران را سبب امید و نشاط در جامعه‌ دانست و اضافه کرد: موفقیت های ورزشکاران خوشنام شهرستان رودبار سبب ایجاد امید و نشاط در بین جامعه ورزشی و به ویژه مردم ورزش دوست شهرستان می شود.

فرماندار رودبار بیان داشت: در آینده نزدیک باید جشنی برای تشکر از این عزیزان قهرمان در شهرستان برگزار گردد.

وی اضافه کرد: هیئت های ورزشی شهرستان با حداقل امکانات ورزشی مواجه هستند و با این وجود تلاش و پشتکار های نوجوانان و جوانان همه هیئت های ورزشی پا برجا است.

گفتنی است در پایان مراسم به همت فرمانداری و اداره ورزش و جوانان شهرستان رودبار و با اهدای لوح و هدایایی از سوی فرماندار شهرستان از قهرمانان ملی و بین المللی عرصه ورزش رودبار تجلیل شد.


 

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=32521

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: