نماینده منتخب رودسر و املش در همایش شکرانه سپاس از فعالان ستادی: به وعده ها و شعارهای انتخاباتی پایبندم


بازباران خبر – سحر مسافر: همایش شکرانه سپاس فعالان ستادی و مردمی دکتر محمد علیجانی شوکی، نماینده منتخب مردم شهرستانهای رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی جهت حضور فعالانه  و زمینه مشارکت حداکثری و آگاهانه مردم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در تالار فدک رحیم آباد برگزارشد.
در این مراسم دکتر علیجانی ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و عید سعید فطر از حضور فعالانه آحاد مردم در انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس  شورای اسلامی تقدیر و تشکر کرد.
وی افزود: سالی که از سوی مقام معظم رهبری بنام سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری گردیده، باید شاهد تلاش مضاعف مسئولان و مردم در جهت رونق تولید در شهرستانهای رودسرواملش با مشارکت مردم باشیم.
نماینده منتخب مردم رودسر و املش خاطرنشان کرد: به شعارهایی که در ایام انتخابات مجلس داده ام پایبندم و برای همه آنها برنامه دارم و باتوجه به اینکه هنوز کارم در مجلس دوازدهم آغاز نشده اما رایزنی ها و دیدارهای خود را با مقامات عالی و برخی وزرا و مسئولان آغاز کرده ام؛ البته اهل تبلیغات و رسانه ای کردن نیستم و معتقدم ‌تا زمانیکه کاری انجام نگرفته نباید بیان کنم.
دکتر علیجانی افزود : دوره رقابت های انتخاباتی پایان یافته و امروز همه باید برای رفع مشکلات منطقه  تلاش نمایند تا شاهد زدودن محرومیت از منطقه باشیم.
وی اضافه کرد:قطعا با مشاوره شما نخبگان و صاحب نظران با در نظر گرفتن اولویت ها در  منطقه ما گام های موثری بر خواهیم داشت و به شما اطمینان می دهم در رفع مشکلات از هیچ کوششی دریغ ننمایم.
وی همچنین شهادت سرداران سپاه و مدافعان حرم در سوریه ومدافعان نظم و امنیت در استان سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت و خاطر نشان کرد: امروز امنیت  خودرا در کشور و مرزها  مدیون همین شهدا هستیم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=35204

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: