نمایش کودک «ماجرای ناآباد» در لنگرود به‌روی صحنه می‌رود

نمایش کودک «ماجرای ناآباد» از ۱۶ لغایت ۲۲ آذرماه جاری در سالن شهید املاکی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود به‌روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش باز باران خبرو به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود، سهراب مقدسی از اجرای نمایش «ماجرای ناآباد» به نویسندگی عبداله بهادری و کارگردانی سیده مائده هوشیار، با مجوز رسمی از اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان از تاریخ ۱۶ آذرماه در دو شیفت صبح (ویژه مدارس) و عصر (ویژه خانواده‌ها) در شهرستان لنگرود خبر داد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود با بیان اینکه نمایش «ماجرای ناآباد» مناسب گروه سنی کودک و نوجوان است و خانواده‌ها به‌همراه فرزندانشان می‌توانند از آن دیدن نمایند، افزود: این نمایش ماجرای لوازم‌التحریر و عروسک‌های ایرانی است که در این دوره کمتر مورد استفاده بچه‌ها قرار گرفته و گرایش کودکان در حال حاضر به گوشی و تبلت و بازی‌های کامپیوتری است.

وی تصریح کرد: احمد شریفی، جواد سوادی، نسترن مرزبان، مجتبی سارمی، ندا عباس‌پور، فاطمه شعبانی و مائده هوشیار در این نمایش ایفای نقش خواهند کرد.

به گفته مقدسی؛ علاقه‌مندان برای هماهنگی می‌توانند با شماره ۰۹۱۱۹۴۵۲۱۳۷ تماس حاصل نموده و یا با مراجعه به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود به آدرس پارک فجر اقدام به تهیه بلیط نمایند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=5559

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: