دکتر مهدی پور، شهردار کومله تاکید کرد:

نقش کلیدی سرمایه گذاران در به ثمر رسیدن پروژه های هفته دولت

دکتر مهدی پور، شهردار کومله تاکید کرد:

 

نقش کلیدی سرمایه گذاران در به ثمر رسیدن پروژه های هفته دولت

 

 

باز باران خبر – سحر مسافر: در مراسم گرامیداشت روز کارمند و هفته دولت شهرداری کومله از پروژه های هفته دولت خود با حضور نماینده مردم لنگرود، فرماندار و چند تن از مسؤولین و اعضای شورای شهر کومله به بهر ه برداری رسید.

مائده هاشمی، عضو شورای شهر کومله در این مراسم که تعدادی از رسانه های گیلان نیز در آن حضور داشتند، ضمن ابراز خرسندی از اقدامات صورت گرفته و بهره برداری از پروژه های گوناگون عمرانی در سطح شهر کومله ،یکپارچگی پیکره مدیریتی شهر کومله و در رأس آنها شهردار کومله را عامل تسریع روند بهره برداری از پروژه ها اعلام کرد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر و تبریک روز کارمند به پرسنل مدیریت شهری کومله و عرض ادب به حاضران، مقدم خانواده های شهید حاضر در جلسه را گرامیداشت و گفت: شهر کومله دارای ظرفیت های علمی، فرهنگی، ادبی و استعدادهای فراوانی است.

عضو شورای شهر کومله اضافه کرد: بهره گیری از این ظرفیت ها و حمایت مسئولان، امام جمعه و نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی منجر به روشن شدن افق های توسعه‌ بیشتری برای شهر کومله خواهد شد.

شهردار کومله نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند و به نیکی یاد کردن از شهید رجایی و شهید باهنر به عنوان دولتمردان مکتبی و متعهد تاریخ کشور ،اظهار داشت: امروز و در آخرین روز از هفته دولت شاهد رونمایی از ۲۳ پروژه عمرانی در شهر کومله با صرف اعتباری بالغ بر ۳۷ میلیارد تومان هستیم.

دکتر منوچهر مهدی پور در این جلسه با خیر مقدم به مقامات و میهمانان حاضر در جلسه گفت: در این جمع سرمایه گذاران و پیمانکارانی نیز حضور دارند که توانمندی آنان با همراهی پرسنل متعهد دوایر مختلف شهرداری کومله و حمایتهای مسئولان بالادست و ریاست و اعضای شورای اسلامی، نقش کلیدی در به ثمر رسیدن این اجراها داشته است.

مهدی پور در ادامه توضیح داد: پروژه های اخیـر همگی از منابع و اعتبارات داخلی شهرداری کومله به انجام رسیده و امیدواریم با مساعدت دکتر محمدنژاد ، نماینده مردم لنگرود و حمایت های ویژه استاندار گیلان و امام جمعه شهر کومله بتوانیـم برای پروژه های عمرانی آتی از اعتبارات ملی بهره مند شویم.

وی یادآور شد: در تلاشیم برای ایام دهه فجر و در بهمن ماه سال جاری نیز چند عملیات عمرانی دیگر در شهر کومله را به بهره برداری کامل برسانیـم.

وی در ادامه از صبوری و مساعدت های بی دریغ شهروندان کومله در تعامل با مجموعه شورا و شهرداری تقدیر کرد و گفت: در این مراسم به مناسبت روز کارمند از پنج کارمند نمونه شهرداری کومله تقدیر بعمل می آید.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=32502

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: