نشست مدیرکل امور مالیاتی و شاغلین صنف میوه و تره بار رشت

باز باران خبر/ نشست مدیرکل امور مالیاتی و شاغلین صنف میوه و تره بار شهر رشت برگزار شد .

با توجه به معضلات و مشکلاتی که در خصوص تشخیص مالیات مشاغل عملکرد ۱۴۰۰ برای اکثر مودیان از جمله همکاران صنف میوه و تره بار بوجود آمده بود، در راستای پیدا کردن راهکاری برای جلوگیری از مصائب سال گذشته و احتمال تکرار آن برای عملکرد سال ۱۴۰۱ در تاریخ ۱۴۰۲/۳/۱۷ از ساعت ۱۱:۳۰ الی ۱۴:۳۰ دقیقه جلسه ای با حضور تعدادی از شاغلین این صنف به همراهی جناب آقای عبدالرضا اکبری مشاور مالیاتی و با هدایت جناب آقای ایوب یاقوتی، دبیر اتحادیه و رئیس هیات امنای میدان میوه و تره بار ولیعصر در دفتر جناب اقای دکتر رضا برهانی نیا، مدیرکل سازمان امور مالیاتی و معاونین و سایر مسئولان ذیربط آن سازمان تشکیل شد.

جناب آقای یاقوتی ریاست محترم میدان میوه و تره بار ولیعصر قبل از شروع جلسه ضمن تقدیر از زحمات و فعالیت های جامعه میادین میوه و تره بار استان و حجره داران، این قشر را از اقشار برتر اقتصادی استان نامید که لایق نگاه ویژه دولتمردان به خود هستند. وی همچنین افزود بار فروشان زحمتکش و بی ادعا تا پاسی از شب عمر گرانبهای خود را در جهت خدمت به مردم شریف استان گیلان سپری می کنند. ایشان افزودند از هیچ تلاشی برای دفاع از حقوق این عزیزان مزایده نخواهند کرد.

پس از تبادل نظر در خصوص راهکارهای قانونی موجود و بررسی چگونگی استفاده از روش های تکمیل اظهارنامه ی مالیاتی پیشنهاد شد که مودیان برای ممانعت از پرداخت مالیات اضافی، نسبت به استفاده از خدمات کارشناسان مالی و ثبت درآمد و هزینه های خود در دفاتر قانونی اقدام نمایند تا بتوانند در دفاع از حقوق خود در حوزه های مالیاتی مستندات خود را ارائه دهند.

ضمنا در طی این جلسه پرثمر، مدیرکل محترم مالیاتی با مشاهده ی پیگیری ها و تلاش های دلسوزانه و بی طرفانه ی جناب آقای ایوب یاقوتی در مراجعه به ایشان برای متعادل نمودن وضعیت مالیاتی همکاران میادین میوه و تره بار اعلام نمودند:

مشاغلین صنف میوه و تره بار، در صورت عدم رضایت از میزان مالیات سال ۱۴۰۰ می توانند با ارائه ی مدارک و مستندات خود به جناب آقای یاقوتی، دبیر اتحادیه و در صورت تایید نامبرده به همراهی مشارالیه، با مراجعه به ایشان و یا معاونین وی نسبت به تعدیل مالیات مودی معترض، اقدام لازم بعمل خواهد آمد.

در انتهای جلسه، جناب آقای یاقوتی از مدیرکل امورمالیاتی جناب آقای دکتر برهانی نیا و اعضای مجموعه ایشان بابت همراهی صمیمانه با تمامی مودیان، تقدیر و تشکر نمود و جلسه راس ساعت ۱۴:۳۰ با رضایتمندی حاضران و ختم صلوات به پایان رسید.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=31148

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: