نشست مجمع نمایندگان گیلان با دستور کار بررسی عمده ترین اولویت ها و چالش های انرژی و کشاورزی

باز باران خبر : نشست مجمع نمایندگان گیلان با دستور کار بررسی عمده ترین اولویت ها و چالش های انرژی و کشاورزی گیلان در دیوان محاسبات استان گیلان برگزار شد.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان در این نشست از اجرای ۸ طرح اثر گذار و مهم در حوزه ترمیم خطوط و افزایش ظرفیت پست های برق در مناطق مختلف گیلان خبر داد و گفت: این طرح ها اکنون با ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار در حال اجراست و تا آغاز فصل گرما و افزایش مصرف برق در استان به بهره برداری می رسند. بهمن داراب زاده افزود: پیک مصرف برق در استان در سال گذشته حدود ۲ هزار مگاوات بود که امسال این رقم می تواند تا ۲ هزار و ۱۰۰ مگاوات افزایش داشته باشد.وی با اشاره به تابستان سخت پیش رو و روند استمرار افزایش مصرف برق در کشور گفت: با مدیریت بهینه مصرف برق، همه می توانند از نعمت برق استفاده کنند. توسعه زیرساخت ها و ترویج فرهنگ مصرف درست و حساب شده از انرژی برق از جمله راهکارها برای بهره مندی همه از برق می باشد و حصول نتایج مطلوب در این حوزه، مستلزم تعامل و همراهی عموم مشترکان با برنامه ریزان حوزه انرژی است.

در این نشست، مهرداد گودرزوند چگینی رییس مجمع نمایندگان گیلان، جبار کوچکی نژاد و محمدرضا احمدی از نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، احمد دنیامالی نماینده انزلی، پرویز محمد نژاد، نماینده لنگرود، خلیل بهروزی فر، نماینده مردم فومن و شفت، ابراهیم نجفی نماینده آستانه اشرفیه و غلامرضا مرحبا نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی، مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان، رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان، مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گیلان حضور داشتند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=24349

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: