نرخ برگ سبز چای ۴ تا ۷ هزارتومان خواهد بود                                                                                                       

 با توجه به اینکه درسال جاری کارخانه های فراوری برگ سبزچای را فراتر ازنرخ مصوب دولت خریداری کردند، کوشش خواهیم کرد قیمت پایه این محصول استراتژیک را برای سال آینده به حداقل ۴ تا ۷ هزارتومان برسانیم.
به گزارش باز باران خبر، دکتراسدالله عباسی نماینده مردم شهرستان های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی برضرورت حمایت بی وقفه از چایکاران تاکید کرد و گفت:با همگرایی ایجاد شده بین نمایندگان استان های شمالی این امیدواری وجود داردکه نرخ برگ سیزچای را در سال زراعی آینده از حداقل ۴ هزارتومان برای درجه دو و۷ هزارتومان برای درجه یک به تصویب برسانیم .
وی کاهش سطح زیرکشت چای درسال های گذشته رانگران کننده خواند وافزود: برای اینکه بتوانیم ازاین محصول ستراتژیک به نحو شایسته ای حراست کنیم و درهمین راستا چایکاران نیز سود مناسبی از تولید خود داشته باشند راهی جزاینکه نرخ برگ سبز را بهنگام و درراستای تورم افزایش دهیم وجود ندارد .
نماینده مردم رودسر واملش درمجلش شورای اسلامی پشتیبانی ازفرایند تولید و ارزآروی چای را لازمه پویایی این صنعت برشمرد و خاطرنشان کرد : بهترین چای دنیا نباید دربلوای سیاست زدگی، دلالی و زیاده خواهی برخی ها هرروزسیرنزولی پیدا کرده و بواقع کشوررا ازچنین ویژگی منحصربفردی محروم سازد.
عباسی ابرازامیدواری کرد که با تصویب نرخ جدید برگ سبز چای در سال زاراعی ۹۸ /۹۹کشاورزان با باغ های چای آشتی ای دوباره کرده و زمینه را برای شتاب دررونق تولید و خودکفایی اقتصادی کشور فراهم آوردند.
در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=4372

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: