نخستین دوره آموزشی تجربه نگاری رسانه برگزار شد

بازباران خبر/مجیدمصطفوی /عصر روزچهارشنبه٢۶مرداد ساعت١٨/٣٠ نخستین دوره آموزشی تجربه نگاری رسانه از سوی خانه مطبوعات با همکاری بسیج رسانه استان گیلان درسالن اجتماعات هتل المپیک رشت برگزارشد.

قاسم مصفا مجری و کارشناس با معرفی میهمانان این دوره، برنامه را شروع کرد. حسن جعفری پیشکسوت رسانه و مدیر روزنامه آوای شمال صحبتش را با طرح سوال سه کلمه ای،رادیو-ماشین حساب و خودکار آغاز کرد که اگر به شما داده شود چه می نویسید ؟!

وی افزود : لازم است در نشست ها ی رسانه ای خبرنگار از ابزار رادیو، ماشین حساب و خودکار آگاه باشد ؛ در ابتدا خبر را خوب گوش کند و با ماشین حساب محاسبه و سپس با خودکار بنویسد .خبرنگاری موفق می شود که اینها را ملاک قرار دهد.

مجید محمدپور ؛ نویسنده کتاب روزنامه‌نگاری علمی و کاربردی ، استاد علوم ارتباطات و روزنامه نگار بازنشسته ایرنا “ با تاکید به اینکه خبرنگار خودرا دست و کم نباید بگیرد گفت : خبرنگاران بهترین روابط عمومی برای مدیران استان هستند ‌.

وی افزود : خبرنگاران درحین فعالیت درامور رسانه ، در آموزش های موثر شرکت کرده و برای اثر خود مستند سازی داشته باشند .

در ادامه برنامه کبری اجدادی کارشناس ارشد زبان و ادبیات فارسی ، سردبیری گفتگوی ویژه خبری،بازنشسته صدا وسیمای مرکز گیلان از زبان بدن و مصاحبه در رسانه ها گفت .

در ادامه برنامه یونس رنجکش دانش آموخته ی دکتری مدیریت منابع انسانی و صاحب امتیاز روزنامه معین و از روزنامه نگاران باسابقه گیلان که ده ها مقاله و چندین جلد کتاب نیز در حوزه های شعر و ادبیات، محیط زیست، کارآفرینی و سیاسی – فرهنگی و اجتماعی به رشته تحریر درآورده از تجربیات خود در دوره فعالیت رسانه ای و نکات و ضوابط خبرنگاری مواردی را مطرح کردند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=26770

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: