نباید لحظه ای از یاد شهدا غافل بمانیم


باز باران خبر/ مراسم یادبود و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، فقط تذکر و یادآوری به خودمان است تا راه شهدا را ادامه دهیم.
به مناسبت بزرگداشت روز شهدا، آیین نام گذاری یکی از ساختمان های معاونت بهره برداری و نام گذاری سالن کنفرانس معاونت بهره برداری به نام شهید والامقام صنعت برق و شرکت، شهید “بهمن حسین جانی” با حضور مدیر عامل، معاونین، مدیران و کارکنان شرکت برق منطقه ای گیلان و اصحاب محترم رسانه در معاونت بهره برداری برگزار شد.
بهمن داراب زاده مدیر عامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان در این آیین گفت: آبرو، اقتدار و امنیت ما مرهون خون شهدا است که وجود مبارک خود را فدای انقلاب و اسلام نمودند.
وی افزود: شهدا همیشه زنده و جاودان هستند و برنامه های برگزار شده، فقط برای یادآوری به خودمان است تا لحظه ای از یاد شهدا غافل نمانیم و راه پرافتخار شان را ادامه دهیم. آیین های این چنینی فقط تذکر و یادآوری به خودمان است که بدانیم انقلابمان با خون پاک شهدا به بار نشسته و بهای سنگینی برای انقلاب که خون شهدا باشد پرداخت کرده ایم.
داراب زاده گفت: تنها با ادامه دادن راه شهدای گرانقدر خواهیم توانست از اهداف و آرمان های آنها محافظت کنیم. هدف اصلی شهدا محافظت از اسلام و انقلاب بود و ما در صورتی که در این راه قدم بگذاریم، توانسته ایم روح مطهر شهدا را از خودمان راضی و خشنود نماییم.
شایان ذکر است که به مناسبت بزرگداشت روز شهدا، کاشت ۸ درخت در محوطه زمین فوتبال پست شهید سیادتی، مزین به نام ۸ شهید والامقام صنعت برق استان و شرکت و زیارت، غبارروبی و گل افشانی مزار مطهر شهدای شهرستان رشت نیز برگزار شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=23130

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: