نباید ظرفیت‌های قانونی حوزه ورزش مغفول بماند

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس با برشمردن ظرفیت‌های قانونی ایجاد شده در حوزه ورزش، گفت: فراکسیون ورزش یازدهم باید هرچه سریع‌تر تشکیل و این ظرفیت‌های قانونی را فعال کند.

به گزارش باز باران خبر؛ سیدکاظم دلخوش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه تشکیل فراکسیون ورزش می‌تواند در حوزه ورزش بسیار مفید و مثمر ثمر باشد، عنوان کرد: فراکسیون ورزش می‌تواند در حوزه قانونگذاری و نظارت کمک حال حوزه ورزش کشور باشد.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی  ادامه داد: یکی از اقدامات مهمی که در فراکسیون ورزش نسبت به آن تصمیم گیری شد، اختصاص ۰٫۲۷ درصد مالیات بر ارزش افزوده به حوزه ورزش بود که با این تصمیم پروژه‌‎های ورزشی در سراسر کشور به شکل جدی تقویت شدند.

وی افزود: علاوه بر این سرمایه‌گذاران می‌توانند ۲۵ درصد هزینه قطعی مالیاتی را با نظر  وزیر ورزش و جوانان به حوزه ورزش پرداخت کنند و همه این تصمیمات در فراکسیون ورزش برای تقویت حوزه ورزش اتخاذ شد.

دلخوش اباتری، یکی دیگر از اقدامات مهم فراکسیون ورزش در دوره گذشته را مصوبه واگذاری دو باشگاه بزرگ استقلال و پرسپولیس برشمرد و گفت: نهایتا قرار شد پس از برگزاری جلسات در فراکسیون این واگذاری از طریق بورس انجام شود.

وی با یادآوری اینکه واگذاری این باشگاه‌ها باید به خود هواداران باشد، افزود: این مهم به این دلیل باید محقق شود که ما نتوانستیم اهلیت یک فرد را برای واگذاری این دو باشگاه احراز کنیم لذا امیدواریم این واگذاری به بهترین نحو به خود مردم انجام شود.

نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس دهم با بیان اینکه البته این مصوبات به درستی اجرا نشده و از ظرفیت‌های قانونی به خوبی استفاده نشد، اظهار امیدواری کرد که در مجلس یازدهم نیز فراکسیون ورزش با استفاده از ظرفیت تمامی نمایندگان تشکیل و کمک حال حوزه ورزش در آینده باشد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=11219

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: