نایب رئیس انجمن کشتی کارگری ایران: مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی کارگران کشور در گیلان  برگزار می شود

 

بازباران خبر – سرویس ورزشی:  مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی کارگران کشور به میزبانی  استان گیلان برگزار می شود.
نایب رئیس انجمن کشتی کارگری ایران با اعلام این خبر گفت: ‌فضای ورزش کارگری با سایر ورزش ها که در قالب  هیات های مختلف فعالیت دارند، متفاوت است و هدف و رسالت فدراسیون ورزش های کارگری ایجاد نشاط، بهره وری و سلامت کارگران می باشد.
همایون معصومی،  مسئول انجمن کشتی کارگری گیلان افزود: علاوه بر سلامتی و نشاط  تلاش شده تا برای تشویق کارگران و ایجاد انگیزه در آنان مسابقات انتخابی استانی و کشوری جهت اعزام بهترین ها برای حضور در مسابقات جهانی هم در دستور کار قرار بگیرد؛ این در حالی است که پیش از این تیم ملی کشتی کارگری ایران در چندین دوره مسابقات جهانی شرکت و در چند دوره هم موفق به کسب عنوان قهرمانی شده است.
معصومی اظهار داشت: می توان با تعامل و همکاری وزارت کار مثل دوران تحصیل، زنگ ورزش را در کارخانجات برای تقویت روحیه و نیز سلامت کارگران راه اندازی کرد.
وی با بیان اینکه از الزامات ورزش کارگری بی ریا بودن و عاشقانه کار کردن دست اندرکاران و مسئولان آن است، افزود: در ورزش کارگری تندرستی و نشاط کارگران هدف اصلی است.
نایب رئیس انجمن کشتی کارگری ایران اعلام کرد: معمولا هر کدام از فدراسیون ها  یک رشته ورزشی را مدیریت می کنند اما فدراسیون ورزش های کارگری کشور بر مجموعه رشته های ورزشی مدیریت می نماید که همین موضوع کار را سخت تر کرده و اهمیت فعالیت انجمن های استانی برای شناسایی ورزشکاران و حمایت از آنان را نیز دوچندان می سازد.
معصومی خاطرنشان کرد: در  استان گیلان تلاش خواهد شد تا ضمن شناسایی کارگران کشتی گیر نسبت به رفع موانع برای کار و تمرین ورزشی آنان اقدام شود؛ همچنین همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا کشتی گیران بیکار و جویای کار را به کارخانجات و… معرفی نماییم تا با ایجاد شغل انگیزه ای برای ادامه تمرینات آنان ایجاد شود.
وی با بیان اینکه فرهنگ کشتی به عنوان ورزش اول و باستانی ایرانیان، باید در دل کارخانجات برود، یادآور شد: کارگران باید بیشتر ورزش کنند تا با نشاط و سلامتی جسمی و روحی ناشی از آن بتوانند با مشکلات بهتر روبرو شوند و بی شک سلامت روح و جسم در ارائه کار بهتر نیز تاثیر بی بدیلی خواهد داشت.
گفتنی است وحید فرح پور نایب رئیس انجمن کشتی کارگری استان گیلان نیز در همین ارتباط گفت: مسابقات کشتی ساحلی کارگران ایران خرداد ماه سال جاری در سنگاچین انزلی برگزار خواهد شد.
وی افزود: مسابقات جهانی کشتی ساحلی کارگری شهریور ماه امسال  در کشور یونان برگزار خواهد شد.
شایان ذکر است افشین رادمرد داور بین المللی کشتی کشورمان نیز  به عنوان مسئول کمیته داوران ، احمد اخلاقی رئیس کمیته مربیان ، حسین محمدزاده به عنوان سرمربی تیم کشتی ساحلی ، حسین مهری سرمربی تیم کشتی آزاد و عادل کجکولی  به عنوان سرمربی تیم کشتی فرنگی کارگری استان گیلان انتخاب شده اند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=35475

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

پیشنهادی: