نابودی تولید و صادرات، هدف عوامل آلوده‌کننده کیک و کلوچه

رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان با بیان اینکه نابودی تولید و صادرات، هدف عوامل آلوده‌کننده کیک و کلوچه است، گفت: واحدهای توزیعی و صنفی باید از شرکت‌های معتبر پخش نسبت به تهیه کیک، کلوچه و بیسکوییت اقدام کنند.

به گزارش باز باران خبر و به نقل ازفارس، جلال‌الدین محمد شکریه در نشست بررسی و جمع‌آوری کیک‌های آلوده به قرص در اتاق اصناف مرکز گیلان با اشاره به هوشیاری و دقت اصناف و بازاریان اظهار کرد: واحدهای توزیعی و صنفی باید از شرکت‌های معتبر پخش نسبت به تهیه کیک، کلوچه و بیسکوییت اقدام کنند.

وی با بیان اینکه موضوع کیک‌های آلوده به قرص، بحثی سیاسی و اقتصادی است، گفت: عوامل آلوده‌کننده کیک و کلوچه به دنبال نابودی تولید و صادرات کشور در این بخش هستند.

رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان با بیان اینکه آلوده کردن کیک و کلوچه آسیب زدن به‌سلامت مردم است، افزود: عاملان این موضوع با برنامه‌ریزی دقیق، ضربه زدن به واحدهای تولیدی، توزیعی و صنفی کشور را نشانه گرفته‌اند.

رئیس بسیج اصناف، بازار و فعالان اقتصادی سپاه قدس گیلان نیز در این نشست با اشاره به بازدید از واحدهای تولیدی در استان گیلان اظهار کرد: سلامت و دقت در چرخه تولید کیک، کلوچه و بیسکویت کاملاً مشهود است.

رحمت صاحب با بیان اینکه دشمن می‌خواهد با افزایش تنش در بخش تولید و توزیع به افزایش اعتراضات در کشور دامن بزند، گفت: هدف ما، کاهش آسیب به مردم است و در این زمینه که به‌سلامت آحاد جامعه وابسته است با تمام قدرت ورود کرده‌ایم.

وی از مردم خواست تا اگر اطلاعات و سرنخی از این حرکت خیانتکارانه دارند آن را به مبادی ذی‌ربط اعلام کنند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=5937

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: