می خواهیم با توسعه زیرساختهای ورزشی به استاندارد کشوری برسیم

با توجه به اعتبارات محدود تمام کوشش مان در جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام و رسیدن به استاندارد سرانه کشوری خواهد بود.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان ، مریم بخشی در دیدار با فرماندار شهرستان لاهیجان به ارزان و آسان سازی ورزش در استان و نیز گسترش ورزش همگانی در روستاها اشاره کرد و گفت : تجهیز خانه های ورزش روستایی و تکمیل پروژه های نیمه تمام یکی از محوری ترین کارهای ما برای نزدیک شدن به سرانه فضاهای ورزشی خواهد بود.
مریم بخشی با بیان اینکه وقتی پروژه ها ملی و اعتبارات ملی است قول دادن سخت است ولی تمام تلاش خود را خواهم کرد تا پایان سال ۹۸ این پروژه به پایان برسد .
وی در خصوص استخر مهر هم خاطرنشان کرد ، همه می‌خواهیم به ورزش گیلان کمک کنیم اما باید در نظر داشته باشیم که درآمد ورزش گیلان ماهیانه ۱۲۰ میلیون تومان است و دو همایش پیاده روی ۱۴۰ میلیون تومان هزینه می برد.
وی به تنگناهای ورزش اشاره کرد و گفت : وقتی مکانی را به رایگان از مزایده خارج میکنیم و بابت آن وجه دریافت می شود اگر شکایت شود مدیرکل ورزش باید جریمه را بپردازد.
بخشی گفت : اولین سالی است که شرکت در مزایده به صورت سامانه ای شده است و هیات های ورزشی شانس بالایی برای شرکت در مزایده دارند.
وی با یادآوری این نکته که خرج ورزش از درآمد سالن ها خیلی بالاتر است ، تصریح کرد: برای استخر مهر لاهیجان دویست میلیون تومان هزینه مرمت درنظر گرفته بودیم که با اشکالات فنی ارایه شده بوسیله پیمانکار دوباره ۳۰۰ میلیون تومان برای کف استخر تخصیص دادیم تادر چند روز آتی آماده بهره برداری شود.
در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=2944

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: