میدان شهید مطهری کلاچای از زیباترین و منحصر به فرد ترین میادین استان گیلان است

 

باز باران خبر- سرویس گزارش: در هشتمین روز از دهه مبارک فجر  و طی آیینی با حضور فرماندار شهرستان رودسر و جمعی از مسولین شهرستان، پروژه زیبا و منحصر به فرد میدان مطهری شهر کلاچای افتتاح و به بهره برداری رسید.

   در مراسم افتتاحیه این پروژه شهری شهردار  کلاچای گفت: در دهه مبارک فجر ۶ پروژه فرهنگی و عمرانی شهرداری با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

   دکتر مهدی رشاد در این مراسم احداث میدان شهید مطهری را یکی از زیباترین و منحصر به فرد ترین میادین در سطح استان دانست و افزود: برای انجام این پروژه ۸ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع داخلی شهرداری هزینه شده است.   

وی در ادامه از بزرگترین پروژه  احداث استخر و مجموعه ورزشی کلاچای که بعد از سال ها برای مردم شهر  افتتاح خواهد شد یاد کرد و اظهار داشت: تمامی هزینه های ساخت این پروژه برعهده شهرداری کلاچای خواهد بود.

  شهردار کلاچای از  پروژه های دیگر دهه فجر آسفالت معابر شهر و چراغانی و  نورپردازی ، سنگ فرش شهر و خیابان نرجس خانعلیزاده و بلوار آتش نشانی رفیوژ وسط و… را از دیگر اقدامات شهردا ی نام برد که مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی در پایان از شورای شهر و کارکنان شهرداری و مردم فهمیم شهر کلاچای که با صبر و حوصله در به ثمر رسیدن این پروژه ها کمک کردند، تقدیر و تشکر کرد.

   در این مراسم همچنین کامران علیپور کلایه، رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای با بیان اینکه تحولات شگرفی در حوزه توسعه یافتگی در این شهر در حال رخ دادن است آن را نشأت گرفته از همدلی و وفاق در بین مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر دانست.

گزارش: سحر مسافر

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=29479

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: