موانع ارائه تسهیلات خرد و عادی به مردم از میان برداشته شود

 

باز باران خبر/ جبار کوچکی نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به ناکارآمدی برخی بانکها در ارائه تسهیلات خرد به مردم بیان کرد: متاسفانه بانکها ارائه تسهیلات خرد به مردم را به اصطلاح فقل کرده و این تسهیلات به دست مردم نمی رسد.

 

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به بنگاه داری بانکها بیان کرد: بانکها باید از بنگاه داری دست برداشته و به وظایف محوله خود توجه جدی داشته باشند و به فعالیت های تولیدی بیش از پیش اهمیت دهند.

 

کوچکی نژاد با بیان اینکه بعضاً بانک‌ها با فشار وام‌های تکلیفی خرد را پرداخت می‌کنند اما ارائه وام‌های خرد به مردم با مشکل مواجه است، بیان کرد: این در حالی است که در برخی از نقاط کشور همچنان ارائه تسهیلات مسکن و تسهیلات زوجین با مشکلاتی مواجه بوده که باید به سرعت برطرف شود و البته مهار تورم باید در مرحله نخست اقدامات دولت قرار گیرد.

 

وی با بیان اینکه تورم نیز از روش های مختلفی حاصل می شود، بیان کرد: کسری بودجه دولت هم یکی از مواردی است که به تورم دامن می زند. همچنین ناترازی بانکها و استقراض از بانک مرکزی از جمله مواردی است که به کاهش تولید دامن زده است که باید بانکها در این بخش نیز آسیب شناسی لازم را مدنظر قرار دهند.

 

این نمانیده مجلس با بیان اینکه در شرایط نامناسب اقتصادی باید با ارائه وام به مردم به آنها کمک کرد، ادامه داد: وام‌های خرد حداقل می‌تواند در رفع مشکلات مردم و در شرایط فعلیشان موثر باشد بنابراین ارائه وام‌های خرد عادی باید به جریان بیافتد و موانع پیش رو باید برداشته شود

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=33730

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: