ملحق شدن بیش از ۶۰۰ بازنشسته به جرگه مستمری بگیران تامین اجتماعی گیلان در هر ماه

بازباران خبر/تعداد بازنشستگان تحت پوشش تامین اجتماعی گیلان در پایان خردادماه از ۱۰۶۵۵۰ نفر گذشته و مجموع مستمری بگیران در گروههای سه گانه به ۱۷۰ هزار نفر نزدیک گردید .

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، بر اساس آخرین آمار منتشره از سوی واحد آمار و اطلاعات این مجموعه ، تعداد بازنشستگان تحت پوشش در پایان خردادماه سالجاری به ۱۰۶۵۵۱ نفر رسیده است که بیانگر ملحق شدن بیش از ۶۰۰ نفر در هر ماه میباشد . 

همچنین تنها در خردادماه امسال تعداد مستمری بگیران ازکارافتاده ۲۶ نفر افزایش یافته و با چهاردهم درصد رشد نسبت به ماه قبل به ۷۰۶۴ نفر رسیده است . 

مجموع تعداد پرونده های فوتی بیمه شدگان نیز با حدود ۲۵۰ مورد افزایش ، تا پایان خردادماه ۴۰۷۲۸ فقره بوده که افزون بر ۵۶۰۰۰ نفر بازمانده در این تعهد در حال دریافت مستمری بازماندگان هستند . 

شایان ذکر است قریب به ۱۷۰ هزار نفر مستمری بگیر بازنشسته ، بازمانده و ازکارافتاده به اتفاق حدود ۱۷۳ هزار نفر افراد تبعی آنها تحت پوشش تامین اجتماعی گیلان قرار داشته و ماهانه ۱۰۰۰ میلیارد تومان انواع مستمری در قالب تعهدات بلندمدت به آنان پرداخت میگردد . 

گفتنی است تعداد مستمری بگیران تحت پوشش در استان طی دو دهه اخیر بیش از ۵ برابر شده و ۴۳۰ درصد رشد داشته است . 

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=26425

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: