مقام سومی نمایندگان گیلان در مسابقات قهرمانی بوکس شطرنج کشور

باز باران خبر/ نمایندگان گیلان در مسابقات قهرمانی بوکس شطرنج کشور که در استان فارس برگزار شد مقام سوم را از آن خود کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران؛ به مناسبت بزرگداشت کنگره امیران، سرداران و پانزده هزار شهید استان فارس یک دوره رقابت های بوکس شطرنج با حضور ۱۲۸ شرکت کننده از استان های فارس، گیلان، گلستان، کیش، کردستان، اصفهان، همدان و آذربایجان غربی به مدت ۲ روز در شهر شیراز برگزار شد.

بنا بر این گزارش، تیم گیلان با ۱۷ ورزشکار در اوزان جوانان و بزرگسالان در این رقابت‌ها حضور یافت و توانست بعد از استان های فارس و کردستان با ۵ مدال طلا، ۶ مدال نقره و یک مدال برنز، مقام سوم را به خود اختصاص دهد.

از تیم گیلان “اشکان هادیانی”، “مهدی غلامی”، “معین تنها نژاد”، “عرشیا حسین زاده” و “مرتضی کشاورز” به مدال طلا دست یافتند و “ابوالفضل باغبان”، “آرین هادیانی”، “معین محمدی”، “رضا رمضانی”، “رضا خلیل نژاد” و “امیرحسین جعفری” مدال نقره را از آن خود کردند و همچنین “ابوالفضل تیغ نورد” نیز مدال برنز این رقابت ها را به خود اختصاص داد.

همچنین “رشید جوانمرد”، “مرتضی انصاری” مربیان و “سعید سالارنیا” بعنوان سرپرست و نماینده استان، تیم بوکس شطرنج گیلان را همراهی کردند.

گفتنی است، در پایان رقابت ها با حضور “فریدون پویا” رئیس و بنیانگذار رشته بوکس شطرنج ایران و آسیا، مدال و تندیس رقابت ها به قهرمانان و ورزشکاران اهدا گردید.

شایان ذکر است بوکس شطرنج از رشته های ورزش رزمی بوده؛ از ۱۱ راند که ۵ راند ۳ دقیقه ای بوکس و ۶ راند ۲ دقیقه‌ای شطرنج تشکیل شده است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=33819

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: