مشکلات ۱۲طرح سرمایه گذاری رودبار مورد برررسی قرار گرفت

باز باران خبر/ مدیرکل هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری گیلان از بررسی مشکلات ۱۲طرح سرمایه گذاری شهرستان رودبار خبر داد.
به گزارش باز باران خبر؛ دکتر یونس رنجکش در سی و یکمین کمیته فنی بررسی طرح های سرمایه گذاری استان گیلان گفت: این طرح ها شامل گردشگری ، صنعتی و کشاورزی است که در زمینه صدور مجوز فعالیت و اختصاص زمین بر اساس قوانین دستگاههای اجرایی دارای مشکلاتی هستند.
وی اظهار کرد: این طرح ها مدت ها به دلیل مشکلات متعدد با موانع و مغایرت های قانونی روبرو هستند که با توجه به در خواست فرمانداری رودبار و طرح ان در ستاد سرمایه گذاری گیلان با تاکید استاندار برای بررسی های کارشناسی در کمیته فنی مورد رسیدگی قرار گرفتند.
وی اضافه کرد: کمیته فنی بررسی طرح های سرمایه گذاری باتوجه به حضور و عضویت کارشناسان و معاونین تخصصی دستگاههای اجرایی تلاش دارد تا بر اساس ضوابط قانونی راهکارهای برون رفت از مشکلات طرح های پیشنهادی را با حضور متقاضیان بررسی و در صدور مجوزها تسهیلگری نماید.
رنجکش افزود: نگاه کارشناسی به رفع موانع و کمک به سرمایه گذاری از اولویت های کمیته فنی بررسی طرح های سرمایه گذاری است که در این جلسه راهکارهای کارشناسی برون رفت از مشکلات طرح شده ارایه و مقرر شد مساعدت های قانونی در اسرع وقت انجام شود.
وی یاد اورشد: برای پیگیری و بررسی طرح های سرمایه گذاری و جلوگیری از به هدر رفتن زمان و معطلی سرمایه گذاران بهتر است فرمانداران شهرستان ها این طرح ها را به کمیته فنی ارجاع دهند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=20705

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: