مسابقه قصه گویی پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها به مناسبت شب چله در گیلان برگزار می شود

باز باران خبر/ همزمان با فرارسیدن بلندترین شب سال، مسابقه قصه گویی آزاد مادربزرگ ها و پدربزرگ ها با محوریت قصه ها و مثل ها، نقل ها، داستان های کهن و بومی بصورت فارسی و محلی با همکاری مشترک کتابخانه های عمومی گیلان ، سازمان بهزیستی و گروه فرهنگی گیله قصه در گیلان برگزار می شود.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان، نخستین مسابقه قصه گویی آزاد مادر بزرگ ها و پدربزرگ ها با محوریت قصه ها و مثل ها، نقل ها، داستان های کهن و بومی بصورت فارسی و محلی از امروز ۱۲ آذر ماه به مدت دو هفته در گیلان برگزار می شود.

در این مسابقه فرهنگی که به مناسبت فرارسیدن بلندترین شب سال و نیز اهمیت این روز در فرهنگ ایران و در دو بخش قصه گویی فارسی و محلی برگزار می شود، شرکت کنندگان با ارسال آثار خود به صورت فایل ویدیویی به مدت حداکثر۱۵ دقیقه به صورت افقی و با کیفیت مطلوب به دایرکت صفحه اینستاگرام مثبت ۶۰ ساله ها به نشانیmosbate60sal و پست الکترونیک اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان به نشانی p.r@gilanpl.ir می توانند در این رویداد فرهنگی شرکت نمایند.

همچنین مهلت شرکت این مسابقه فرهنگی قصه گویی تا۲۷ آذر ماه ۱۳۹۹ بوده و چهار اثر برگزیده پس از داوری نهایی در روز ۳۰آذر ماه و همزمان با شب چله معرفی خواهند شد.

گفتنی است طبق اعلام دبیرخانه این مسابقه برگزیدگان این مسابقه در بخش های جداگانه قصه گویی فارسی و قصه گویی محلی ضمن اهدای لوح سپاس و مبالغ نقدی تقدیر می‌شوند که بر این اساس، نفر اول جایزه ۳میلیون ریالی، نفر دوم جایزه ۲میلیون ریالی و نفرات سوم و چهارم حائز دریافت جایزه۱ میلیون ریالی خواهند بود.

علاقمندان به شرکت در این مسابقه همچنین می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۰۵۶۹۲۸۹۳۲ تماس حاصل نموده و از جزئیات و نحوه شرکت در این رویداد فرهنگی باخبر شوند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=16722

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: