مسابقات هیات کاراته بسیج گیلان به میزبانی لاهیجان برگزار شد

  باز باران خبر: مسابقات کاراته بسیج استان گیلان به میزبانی تربیت بدنی سپاه ناحیه و با همکاری هیات کاراته بسیج  شهرستان لاهیجان برگزار شد.   بنابر این گزارش در این پیکارها که انتخابی تیم منتخب کاراته باشگاه مقاومت گیلان برای شرکت در مسابقات کشوری به میزبانی همدان بود حدود ۴۸۰ کاراته کا در اوزان مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند.
 در این مسابقات ۳۰ داور جهانی، آسیایی، ممتاز و رفری به قضاوت پرداختند که با استقبال خوب و بی‌نظیرحدود ۵۰ مربی کاراته از شهرهای مختلف گیلان همراه بود باعث گردید تا یکبار دیگر شور و نشاط ورزشی در گیلان ایجاد شود و جوانان علاقه‌مند به این رشته ورزشی با انگیزه بیشتری به رقابت بپردازند.
 گفتنی است این مسابقات یک روزه با همکاری فرماندار شهرستان لاهیجان، فرمانده سپاه ناحیه ، شهرداری و شورای اسلامی، اداره ورزش و جوانان و کانون بسیج ورزشکاران لاهیجان برگزار شد که در پایان پس از جمع بندی جدول های مسابقات و در مجموع مدال ها شهرستان رشت بع مقام اول دست یافت؛  شهرستان رودبار دوم شد و شهرستان لاهیجان عنوان سوم را مال خود کرد.
همچنین در جام مربیان؛استاد غازیانی از رودبار مقام اول ، استاد شبرنگ از شفت مقام دوم واستاد نیکپور از خمام مقام سوم را بدست آورد.

 شایان ذکر است در پایان مسابقات  جام مربیان رده خردسال نونهال به
استاد ملکوتی از رضوانشهر ، استاد زرح از رشت  و استاد آموزگار از صومعه سرا  را اهدا شد.
ضمن اینکه جام اخلاق نیز به مربی با اخلاق و پیشکسوت کاراته گیلان استاد علیرضا قاسمی اهداء گردید.
گفتنی است حضورجانباز و آزاده سرافراز کشورمان ، استاد بزرگ کاراته عبدالله میلانچی و داوران جهانی ، آسیایی و بسیاری از بزرگان کاراته استان و کشور زینت بخش این مسابقه ورزشی بود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=31506

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: