مرکز اقامتی تفریحی عرفان پره سر افتتاح شد


باز باران خبر- فرشته احمدی: مرکز اقامتی تفریحی عرفان پره سر با حضور مدیرکل میراث فرهنگی گیلان و مسئولان شهرستان رضوانشهر افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت و مدیر مرکز اقامتی تفریحی عرفان بعنوان کارآفرین حوزه گردشگری شهر پره سر معرفی شد.
کیوان اسدی، مدیر کارآفرین مجموعه اقامتی تفریحی عرفان با بهره مندی از معماری اصیل ایرانی ( وجود پنجره های رنگی و آجر نمای سنتی ) در فضای طبیعت سرسبز و استفاده از معماری طرح سنتی چوبی با هدف جذب گردشگر و توریست به منطقه و استان گیلان، فاز نخست مرکز اقامتی تفریحی را به بهره برداری رساند.
مدیر مرکز اقامتی تفریحی عرفان در خصوص اجرای این پروژه تصریح کرد: برای ساخت فاز اول که هم اکنون شاهد افتتاح آن هستیم با سرمایه گذاری و هزینه کرد شخصی مبلغی بالغ بر هشت میلیارد و۴۰۰ صد میلیون تومان به بهره برداری رسیده است که از این مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت شده است.
وی افزود: فاز دوم و سوم این مرکز از جمله احداث ویلا ، سوئیت ، آلاچیق ، کافی شاپ و… نیز در راستای ایجاد طرح توسعه خواهیم داشت که عملیات اجرایی آنها نیز به زودی آغاز خواهد شد که فعلا با افتتاح این مرکز بطور مستقیم برای ۶ نفر اشتغالزایی شده است.
وی در ادامه اظهار داشت : برای ایجاد فضای گردشگری تفریحی و جذب و اقامت توریست در منطقه بطور مستقیم به توسعه پایدار منطقه کمک خواهد شد.
اسدی حمایت و پشتیبانی مسئولین را بسیار حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: تمام‌ تلاش مجموعه ما فراهم ساختن یک خاطره خوب و به یادماندنی در فضای دلنشین و آرام و ارائه خدمات مطلوب به مهمانان و گردشگران عزیز منطقه و کشورمان می باشد.
آدرس مرکز اقامتی تفریحی عرفان : رضوانشهر – بخش پره سر – حوریان
گزارش : فرشته احمدی

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=27139

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: