مردم وجه نقد، عیدی ندهند

بیر شورای هماهنگی بانک های گیلان با تاکید بر اینکه مردم امسال به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرنا بدنبال اسکناس نو نباشند، گفت: شهروندان در نوروز پیش رو مبالغ مورد نظر خود به آشنایان را از طریق کارت هدیه و یا کارت به کارت عیدی دهند.

به گزارش باز باران خبر، احدالله امیری در گفتگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه به غیر از درخواست وام، تمامی اقدامات بانکی از  طریق اپلیکیشن و عابر بانک ها قابل انجام است؛ از مردم خواست تا از مراجعات حضوری در بانک ها بپرهیزند.

برای انجام کارهای بانکی به غیر از درخواست وام نیاز به حضور مردم نیست و به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرنا،  بانک ها اقداماتی را در جهت انجام آسان تر امور بانکی بدون نیاز به حضور  انجام داده اند.

 وی تصریح کرد: در همین راستا، مهلت تمامی کارت هایی که تاریخ انقضای آنها در بهمن و اسفندماه بوده تا پایان فروردین ماه  ۹۹ تمدید می شود؛ ضمن آنکه مبلغ انتقال روزانه بانک ملی از طریق درگاههای الکترونیکی به ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

وی بیان کرد: همچنین بانک ها مبلغ نقدی قابل پرداخت از خودپردازها را روزانه به ۵۰۰ هزار تومان افزایش داده اند.

امیری با اشاره به اینکه مردم می توانند برای خریدهای زیر یکصد هزار تومان روزانه سه باراز رمز دوم قبلی خود استفاده کنند، تصریح کرد: در صورت مبلغ بیشتر باید رمز پویا دریافت کنند که این امر علاوه بر سامانه های پیش بینی شده از طریق اپلیکیشین هاو پیامک بانک نیز میسر است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=8187

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: