مراسم یادبود آیت الله دکتر رییسی و همراهان ایشان در دادگستری کل استان گیلان برگزار شد

 

باز باران خبر/ مراسم  با شکوه گرامیداشت یاد و خاطره سید الشهدای خدمت آیت الله دکتر رییسی و همراهان ایشان با حضور مسئولان و رییس کل دادگستری استان گیلان و قضات و کارکنان دادگستری کل استان برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی دادگستری گیلان، مراسم  با شکوه گرامیداشت یاد و خاطره سید الشهدای خدمت آیت الله دکتر رییسی و همراهان ایشان با حضور مسئولان و حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان و قضات و کارکنان دادگستری کل استان برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان با بیان اینکه در این برهه از زمان از دست دادن شخصیتی چون آیت الله رئیسی بسیار اندوهبار بود اظهار داشت: شهید رئیسی خدمتگزاری صدیق برای انقلاب و اسلام بود که اثرات و خدمات ارزنده ای از او به یادگار مانده است.

 

وی با اشاره به اینکه دکتر رئیسی در دوران تصدی ریاست قوه قضائیه خدمات زیادی در دستگاه قضایی ارائه نمود تصریح کرد: ریل گذاری بر اساس برنامه های قوه قضائیه و نوشتن سند تحول گوشه ای از زحمات ایشان در دستگاه قضایی است.

 

رئیس شورای قضایی استان در ادامه افزود: نگاه فساد ستیز دکتر رئیسی در دستگاه قضایی و پس از آن در قوه مجریه تبدیل به یک گفتمان و حرکت دائمی شد که تاکنون ادامه داشته است و همان طور که حیات او قوت بخش انقلاب بود شهادت و عروج ملکوتی اش نیز مایه وحدت و انسجام مردم و یاس و ناامیدی دشمنان و معاندان شد.

 

وی در پایان ابراز امیدواری کرد:  تمامی مدیران و مسئولان نظام اسلامی رهرو  شایسته و ادامه دهنده مسیر نورانی این شهید باشند.

 

سخنران این مراسم حجت الاسلام والمسلمین ایران عقیده مستشار دادگاه تجدید نظر استان گیلان نیز با تسلیت شهادت رییس جمهور محبوب ایران اسلامی و یاران همراه ایشان اظهار داشت: ۴ عامل موجب رشد معنوی انسان و رسیدن به لقاء الله می شود .

 

وی در ادامه افزود: اخلاص، ایمان به خدا، نترسیدن از راه و مقصد و دفاع از ارزش های اسلامی سبب وصول انسان به مقامات عالیه و قرب به ذات مقدس پروردگار است.

 

این مقام قضایی با بیان اینکه عیار مدیریت در نظام اسلامی ایمان به راه و هدف است تصریح  کرد: پیامبر اکرم ( صل الله و علیه و آله) فرمودند: اصحاب من در آخرالزمان کسانی هستند که مرا ندیده اند ولی به من ایمان دارند، در شب ظلمانی راه را از بیراهه تشخیص می دهند و مانند چراغی نورانی می درخشند.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: شهید آیت الله دکتر رئیسی  از ابتدای انقلاب در مسیر نظام و آرمان های انقلاب ثابت قدم  بود و از خود سوابق درخشانی به جای گذاشته است و خداوند نیز رزق او را عاقبت بخیری و سعادت در دنیا و آخرت قرار داد.

 

 

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=35681

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

پیشنهادی: