مراسم تکریم ومعارفه فرمانده مرزبانی استان گیلان برگزار شد

آیین تکریم و معارفه فرمانده مرزبانی استان گیلان برگزار شد.

به گزارش باز باران خبر؛ مراسم تکریم و معارفه فرمانده مرزبان استان گیلان با حضور سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا ، سردار اسحاقی فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان، دکتر ارسلان زارع سرپرست استانداری گیلان، مومنی زاده فرماندار شهرستان رشت و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی صبح امروز چهارشنبه در سالن همایش نیروی انتظامی گیلان برگزار شد.

سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا در مراسم تکریم و معارفه فرمانده مرزبانی استان گیلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام، انقلاب و دفاع مقدس گفت: استان گیلان با تقدیم ۸۴۰۰ شهید ارزشمند ، بیش از ۲۲ هزار جانباز ، قریب ۱۰۰ هزار رزمنده و بیش از ۴۰۰ هزار نفر آماده رزم از استان های آرام مرزی کشور است که همه اینها تابلو، نشان و پیشانی این استان و سرمایه ارزشمند آن محسوب می شود.

وی افزود: استان گیلان علاوه بر این نشان با ارزش به لحاظ داشتن طبیعت جغرافیایی مطلوب و جایگاه و کریدور مرزی و… و همچنین به برکت ارتباط و تعامل قوی بین دستگاه های اجرایی و نظامی این امنیت و آسایش را شاهد هستیم.

سردار رضایی خاطر نشان کرد: ایران کشور بزرگی است که از نظر وسعت در همسایگی و مرزی اولین کشور جهان محسوب می شود که در راستای رسیدن به آرمان های خود حرکت می کند و این آرمان عمیق نیز دشمنان فراوانی هم دارد.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: ایجاد آرامش و امنیت داخل کشور با وجود گستردگی در وسعت ایران و مرزها و کشورهای همسایه با حضور و وجود نیروهای قدرتمند مرزبانی که وظیفه خطیری را عهده دار هستند و این وظیفه و نهضت هرگز تمام شدنی نیست تضمین شده است که جای تقدیر و قدردانی از قشر زحمتکش و فداکار مرزبانی و خانواده های آنان دارد.

گفتنی است در پایان مراسم از زحمات سرهنگ کیاست سپهری فرمانده مرزبانی سابق گیلان تقدیر بعمل آمد و سرهنگ سهراب سجادی نیز بعنوان فرمانده جدید مرزبانی استان گیلان معرفی گردید.

P
در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=31839

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: